اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

استقبال مصرف‌کنندگان از اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500

امروزه  انواع اتو پرس جانتک به عنوان یکی از برترین محصولات بازار اتوپرس شناخته می‌شوند. طراحی بهینه و کاربر پسند، توجه به مسائل ارگونومی و استفاده از دانش روز، از جمله دلایل افزایش روزافزون محبوبیت این محصول می‌باشد. بخش تحقیق و توسعۀ شرکت ژانومه همواره با آپدیت کردن دانش فنی شرکت زمینه را برای تولید محصولات کاملاً به روز، مهیا ساخته است. شرکت جانتک که با برند ژانومه نیز شناخته می‌شود، امروزه به یکی از تولید کنندگان برتر لوازم خانگی تبدیل شده است.

فناوری و مشخصات اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500

همان‌طور که اشاره شد شرکت جانتک همواره با استفاده از دانش روز محصولاتی باکیفیت و مدرن را روانۀ بازار می‌کند. با مقایسۀ اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 در می‌یابیم که این محصولات هم مانند سایر محصولات جانتک، از شاخص های یک تولید با کیفیت تبعیت می‌کنند. معمولاً یکی از مشکلاتی که بعد از مدتی در انواع اتو پرس‌های موجود در بازار به وجود می‌آید، رسوب ایجاد شده در سیستم بخاردهی این محصول می‌باشد. قیمت خرید اتو پرس جانتک برای اولین بار در ایران با استفاده از فیلترهای مدرن و کارتریج این مشکل را حل کرده است. قرارگیری فیلتر در بالاترین قسمت مخزن آب و ایجاد سیستم رسوب گیری باعث افزایش کیفیت بخار و همچنین افزایش قابل توجه عمر دستگاه شده است.

اتو پرس جانتک مدل 7500

سیستم بخار ویژۀ اتو پرس جانتک سری 7000

سیستم بخار از کف با توان تولید بخار با حجم بالا و شدت مناسب از دیگر ویژگی‌های اتو پرس جانتک سری 7000 است. استفاده از مکانیزم حلزونی در سیستم تولید بخار باعث افزایش قدرت دمندگی بخار شده و همچنین باعث یکنواختی تولید بخار آن می‌شود. میزان بخاردهی لحظه‌ای 120 گرم بر دقیقه و بخاردهی پیوستۀ 90 گرم بر دقیقه نشان از قدرت بالای بخاردهی اتو پرس جانتک مدل 7600 می‌باشد. این محصول دارای سه حالت تولید بخار کم، معمولی و زیاد می‌باشد که متناسب با نیاز خود می‌توانید آن را تنظیم کنید.

صفحة کف فلزی بسیار مقاوم اتو پرس جانتک سری 7000

یکی ازنکاتی که باید در مقایسۀ اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500  با محصولات دیگر شرکت‌ها به آن توجه شود، کیفیت متریال و مقاومت قسمت‌های مختلف این دستگاه‌ها می‌باشد. متریال صفحه ی کفی در اتو پرس جانتک برخلاف اکثر تولیدات بازار از جنس فلز بسیار مقاوم و نچسب می‌باشد. اغلب اتوپرس‌های موجود در بازار دارای صفحه کف چوبی می‌باشند که بعد از مدتی به‌خاطر بخار و حرارت فرسوده شده و از بین می‌روند. کفی نچسب اتو پرس جانتک سری 7500 باعث روانی و افزایش سرعت اتوکشی می‌شود که خود به راحتی مصرف کننده و اتوکشی بهتر کمک می‌کند.

نمایشگر و صفحه کلید تاچ این محصول علاوه بر زیبایی باعث راحتی کاربر شده و وضعیت تمام قسمت‌های در حال کار را نمایش می‌دهد. این محصول دارای حالت‌های مختلف اتوکشی، متناسب با انواع البسه و پارچه می‌باشد؛ لذا همة انواع پارچه‌ها بدون آسیب و با سرعت بالا اتو می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش هر یک از این حالت‌ها را انتخاب کنید.

رعایت ارگونومی در اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500

استفاده از لوازم خانگی با ابعاد غیر استاندارد باعث آسیب‌های جبران ناپذیری به اعضای مختلف بدن می‌شود که ناشی از عدم رعایت ارگونومی در این لوازم می‌باشد. جانتک علاوه بر کیفیت و زیبایی محصول، شدیداً به اصول ارگونومی توجه می‌کند و در طراحی محصولات این اصول را رعایت می‌کند. افراد مختلف با طول قد متفاوتی ممکن است کاربر یک اتو پرس باشند؛ لذا اتو پرس با ارتفاع ثابت ممکن است برای عده‌ای کوتاه و برای عده‌ای زیادی بلند باشد. طراحی پایۀ تلسکوپی در اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 با قابلیت تنظیم ارتفاع، این امکان را ایجاد می‌کند تا شما ارتفاع اتو پرس را متناسب با قد خود تنظیم کنید؛ لذا از آسیب‌های ستون فقرات در هنگام استفاده از این محصول در امان می‌مانید.

دستۀ اتو پرس در هر بار پرس فشار زیادی را به دستان شما وارد می‌کند که این فشار در دراز مدت می‌تواند باعث آسیب به مفاصل مچ، انگشتان، آرنج و… شود. جانتک علاوه بر استفاده از قطر استاندارد از یک انحنای مضاعف در دستۀ اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 استفاده کرده تا کمترین فشار را به مفاصل دست شما وارد نماید.

پایۀ تلسکوپی و انحنای دستۀ اتو پرس جانتک سری 7000

مقایسۀ اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500

با مقایسۀ اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 درمی‌یابیم که هر دو دستگاه، یک مدل هستند و از نظر امکانات کاملاً یکسان هستند؛ ولی در رنگ بدنه با هم تفاوت دارند. در جدول زیر می‌توانید جزئیات کامل مقایسۀ اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 را مشاهده نمایید.

امکانات اتو پرس جانتک 7500 اتو پرس جانتک 7600
حداکثر توان مصرفی (وات) 2200 2200
سایز 26 اینچ 26 اینچ
وزن 13 کیلوگرم 13 کیلوگرم
رنگ سیلور سیاه
خروجی بخار (بخاردهی پیوسته) 90  گرم در دقیقه 90 گرم در دقیقه
بوستر هوشمند و تقویت بخار (بخاردهی لحظه‌ای) 120 گرم در دقیقه 120 گرم در دقیقه
حجم مخزن آب 800 میلی لیتر 800 میلی لیتر
زمان آمادگی بخار 2 دقیقه 2 دقیقه
سیستم بخار از پایین دارد دارد
جنس کف فلز فلز
قدرت پرس 50 کیلوگرم 50 کیلوگرم
کارتریج ضد رسوب دارد دارد
دیگ بخار steam generator دارد دارد
سیستم کنترل کننده مواد معدنی EMC دارد دارد
گارانتی نگین طلایی ژانومه نگین طلایی ژانومه
اقلام همراه پایه تلسکوپی – آب پاش دستی – بالشتک اتوکشی – دفترچه راهنما پایه تلسکوپی – آب پاش دستی – بالشتک اتوکشی – دفترچه راهنما

جدول مشخصات اتو پرس جانتک مدل 7500 و 7600

 

اتو پرس جانتک مدل 7500

نگران قیمت اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 نباشید

قیمت اتو پرس جانتک مدل 7600 و 7500 در سایت های مختلف کمی متفاوت اعلام میشود.گروه دومینو کالا با فراهم آوری قیمت مناسب، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. این محصول در دومینو کالا با تخفیفات ویژه و زیر قیمت بازار ارائه می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر و مشاورة رایگان می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.