اخبار حوادث

تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در کمتر از ۱۵ دقیقه در دفاتر اسناد رسمی

معاون اسناد ثبت اسناد و املاک ، با حذف صفحه گواهی تأیید انتقال در دفاتر اسناد رسمی در مورد کوتاه شدن زمان تهیه سند ، گفت: این اتفاق می افتد.

به گزارش خبر فوری ، مهدی اقبال با اشاره به مرجع ثبت اسناد و املاک کشور ، با استناد به بخشنامه معاونت امور اسناد در 22 سپتامبر ، اظهار داشت که گواهی پذیرش جابجایی خودرو مورد نیاز نیست و رانندگی می کند. کار آماده سازی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
وی افزود: در این راستا ، سازمان ثبت احکام اقدامات خوبی را مورد بررسی قرار داده است ، در اولین گام کلیه عملیات انتقال سند خودرو به صورت الکترونیکی انجام می شود و کلیه اسناد مقررات شخصی در سیستم ثبت فوری و پایگاه های داده کامل ذخیره می شود. یک سند رسمی پس از مشورت در مورد اصالت ، ممکن است به وکیل یا انتقال نهایی آن سند پاسخ دهد.

دريافت كردن اطلاعات اصالت سند ماشین روی حوزه سازمان رکورد و سیستم “رکورد من “
معاون ثبت اسناد کشور افزود: همچنین در سیستم احراز هویت اسناد (چه در وب سایت سازمان برای ثبت نام و چه در سیستم “ثبت نام من” در تلفن های همراه) ، افراد می توانند اطلاعات خودرو و وکالتنامه خود را مشاهده کنند.
اقبال با اشاره به اینکه 8400 دفتر اسناد رسمی در تمام نقاط کشور و مناطق فقیرنشین وجود دارد ، تاکید کرد که ثبت کنندگان با آرامش لازم ، امنیت و سلامت قانونی در کمتر از 15 دقیقه آماده خدمت رسانی به مردم در نهایت 15 دقیقه هستند. سند انتقال ماشین را بگیرید و در هر مرحله از اصالت آن مطمئن شوید.

دريافت كردن صدور گواهینامه تائیدیه ذکر شده و انتقال ماشین از آنجا که استحکام – قدرت انتظامی زمان بر بود
وی افزود: در واقع به دلیل اینکه زمان و زمان زیادی طول کشید تا گواهی تأیید انتقال خودرو از پلیس گرفته شود ، حذف آن سند نهایی انتقال را به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: “اگرچه دریافت گواهی تأیید ناجا به زمان زیادی نیاز دارد ، اما دفاتر اسناد رسمی وظیفه داشتند که صحت این گواهی را زیر سال ببرند ، زیرا زمان زیادی را صرف کرده و سفر زیادی را انجام داده است ، بنابراین برای رهایی از دستورالعمل جدید این گواهی توسط مسائل مربوط به سند سازمان به منظور تسهیل و تسهیل روند آماده سازی افسر صادر شده است.

به گفته اقبال ، نهاد ثبت اسناد و املاک دولتی چندین اقدام دیگر برای تسهیل و تسریع در تهیه سند رسمی خودرو انجام داده است ، از جمله در زمینه هزینه ها و حق امتیاز که به زودی اعلام می شود.

معاون اسناد ثبت احوال وزیر امور خارجه در مورد مزایای تهیه سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی گفت: امنیت قانونی و سلامت قانونی و عدم تهیه سند رسمی خودرو و کاهش بخشی از دعاوی قضایی از مهمترین ویژگی های این کار.”

انتهای پیام