اخبار جامعه

تأکید استاندار تهران بر پیگیری اقدامات اقتصادی فعال در دوران پس از تاجگذاری



استاندار تهران با اشاره به لزوم پیگیری اقدامات اقتصادی فعال در دوران پس از استعمار ، بر لزوم جهش در تولید براساس اسناد توسعه استان تهران تأکید کرد.

به گزارش خبر فوری ، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم بزرگداشت و معرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تبریک عید سعید فطر و ولادت امام زمان (عج) را تبریک گفت و گفت: شاخه های دشمن ، به ویژه ایالات متحده.

وی ادامه داد: همچنین آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) است که اگر شاهد امنیت ، اشراف اطلاعاتی و خنثی کردن توطئه های دشمن باشیم ، این ناشی از تلاش این عزیزان است.

تلاش برای حل مشکلات اقتصادی در دوره پس از کرتان ضروری است

استاندار تهران با اشاره به شیوع ویروس تاج در سرتاسر جهان اظهار داشت: شیوع این ویروس می تواند برای هر کشوری اثرات ویژه اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی ایجاد کند ، بنابراین یکی از اقدامات آنچه که باید در پس از تاجگذاری جدی دنبال شود ، ابعاد اقتصادی است. ” این یک تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است.

محسنی بندپی همچنین اظهار داشت: کلیه فعالیتهای اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی به منظور استفاده از کورو ویروس قطع شده است و برای پایان دادن به چرخه انتقال ویروس ، یک برنامه مسافت فیزیکی دنبال شده است که انجام شده است. با همکاری افراد و فعالان اقتصادی فراهم شد. ” ما تاج را می بینیم و از گردش کورو ویروس جلوگیری می کنیم و امیدوارم همه فعالیت ها به حالت عادی برگردد.

نیاز به آماده سازی برای پیگیری جهش ها و اقدامات اقتصادی فعال برای کاهش اثرات بیماری عروق بیماری کرونا قلب

وی افزود: با توجه به اینکه در این شرایط ، فعالان بخش خصوصی متحمل خسارت شده اند و کارگران در بخش تولید بیکار شده و به دنبال بیمه بیکاری هستند از طرف دیگر با توجه به تحریم ها ، ما باید خود را برای جهش ها آماده کنیم. ” تاج ها را برای کاهش اثرات بیماری آماده کنید.

استاندار تهران با اشاره به مرحله دوم انقلاب اظهار داشت: در مرحله دوم انقلاب ، مقام معظم رهبری خاطرنشان كردند كه اقتصاد یك نکته اساسی است و هر كشوری می تواند توطئه های انقلاب را خنثی كند. دشمن اقتصاد خود را تقویت خواهد کرد. ” اگر اقتصاد ضعیف باشد ، تسلط بیگانگان بر کشور حاکم خواهد شد.

محسنی بندپی ادامه داد: در سالهای اخیر تمرکز مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصادی بوده است و موافقت وی برای اختصاص یک میلیارد یورو برای مبارزه با بیماری کرون مطابق با فعالیت شرکتهای دانش بنیان ، در زمینه حمایت از کالای ایرانی و تجهیزات تولیدی. نگاه به مسائل اقتصادی باید استراتژیک باشد.

استان تهران 180 میلیارد کمک به نظام سلامت دارد

وی همچنین با اشاره به شرایط ویژه استان تهران خاطرنشان کرد: استان تهران به عنوان ام القراء است که 35 هزار واحد تولیدی ، 20 درصد از اقتصاد کشور و 60 درصد بودجه کشور را در اختیار دارد. نکته قابل توجه ، بنابراین نگاه کنید ، موقعیت ویژه ای را در کشور قرار دهید و هر بار که اقتصاد تهران تغییر می کند ، اقتصاد کشور تغییر می کند.

استاندار تهران اظهار داشت: فعالان اقتصادی تهران با رها کردن تاج ها نگاه ویژه ای به بخش بهداشت داشتند و بسیاری از واحدها به سمت تولید ماسک و ضد عفونی کننده رفتند در حالی که استانداران استان تهران آنها همچنین به سیستم بهداشتی و درمانی افزودند تا به سیستم بهداشتی بیفزایند. برای بهبود سلامت خود شهر و در کل ، ما در مجموع 180 میلیارد میلیارد جلد برای مراقبت از زندگی شهروندان به سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کنیم.

جهش تولید بر روی اسناد توسعه در استان تهران پیگیری می شود

محسنی بندپی تصریح کرد: انتظار داریم آقای عسگری شرایط و پیشرفت اقدامات را براساس سند برنامه ریزی استان ، سند توسعه شهر و سند آسیب های اجتماعی شهر نظارت کند. تا مزایای هر شهر در نظر گرفته شود. “

وی افزود: با فعالان بخش خصوصی هماهنگی و تعامل خواهیم داشت یکی از اقدامات و فعالیتهای مهم در استان تهران جهش فعالیت شهرهای صنعتی در استان تهران است که باید ادامه یابد. علاوه بر این ، اجرای مشارکت در سرمایه گذاری های داخلی و خارجی باید مورد باشد. ” توجه کنید

استاندار تهران گفت: “انسجام و هماهنگی با مدیریت بانکها برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مورد نیاز است ، اگرچه هنوز انتظارات ما برآورده نشده است ، اما تلاش برای پیگیری معافیت مالیاتی و بیمه ای واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات برای بهبود وضعیت بخش اقتصادی باید طراحی شوند.

انتهای پیام


انتشارات سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.