اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

تلگرام چرا کد نمیاد؟

عدم دریافت کد ورود به تلگرام پس از حذف و نصب مجدد این برنامه

در آپدیت جدید تلگرام و best tiktok smm panel زمانی که چند دستگاه به اکانت تلگرام شما متصل باشند زمانی که قصد داشته باشید یک حساب جدید را به آنها اضافه کنید، کد ورود را به دیگر حساب های شما ارسال میکنند. همین موضوع باعث مشکل در تلگرام کاربران شده که وقتی از حساب خود خارج می شوند و دوباره قصد دارد شدن به آن را دارند کد ورود تلگرام برای آنها پیامک نمی شود.

حال اگر دیوایس دیگری به حساب دسترسی نداشته باشد تا کد تلگرام را از داخل تلگرام بخواند باعث بروز مشکل میشود. گاهی ممکن است هیچ دیوایس دیگری به اکانت تلگرام شما متصل نباشید و زمانی که قصد دارید وارد حساب شوید، با پیفام “شما از قبل در جای دیگری لاگین حساب تلگرام هستید، کد به حساب شما ارسال شده است” روبرو شوید. در این حالت کد وارد شدن به اکانت تلگرام برای شما ارسال نمیشود. اما راه حل مشکل دریافت کد تلگرام چیست و چطوری آن را رفع کنیم، در ادامه به این مورد می پردازیم.

رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام به سیم کارت

برای دریافت مجدد کد تلگرام smm panel روی سیم کارت در صورتی که به تازگی تلگرام را حذف و دوباره قصد وارد شدن به آن را دارید لازم است از روش های زیر استفاده کنید. تمام روش های که در ادامه گفته میشود توسط کارشناسان تایید شده و می‌توانید از آنها استفاده کنید.

قدم اول: رفع مشکل دریافت کد تلگرام

در قدم اگر با متن گفته شده در بخش بالا روبرو میشوید، مطمئن شوید که تلگرام شما در هیچ پلتفرمی لاگین نباشد. گاهی ممکن است روی تلگرام تحت وب یا روی نسخه های فرعی تلگرام روی گوشی (مثل هات گرام، تلگرام طلایی، تلگراف و… ) اکانت شما فعال باشد که با وارد شدن به آن کد را دریافت کنید.

قدم دوم: دریافت کد تایید تلگرام

حتما از نسخه تلگرام اصلی استفاده کنید و درخواست وارد شدن به اکانت خود را بدهید. تا کنون دیده شده برخی مواقع که وقتی قرار است از نسخه های فرعی و جانبی تلگرام استفاده کنید، سرور های تلگرام کد را ارسال نمی‌کنند. به همین دلیل حتما از گوگل پلی یا اپ استور نسخه اصل و بروز تلگرام را دانلود کنید تا با مشکل عدم دریافت رمز ورود تلگرام روبرو نشوید.

قدم سوم: آموزش حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام

در صورتی که از فیلتر شکن استفاده میکنید آن را غیر فعال کرده و از پروکسی های خود تلگرام استفاده کنید. با انجام این سه قدم مطمئن باشید که مشکل تلگرام رفع میشود.

پاسخ رایگان به سوالات مرتبط با عدم‌دریافت کد فعالسازی

 در این بخش به سوالات شما عزیزان در رابطه با عدم دریافت کد تلگرام پاسخ داده ایم شما نیز میتوانید سوالات مرتبط خود را در بخش دیدگاه ها مطرح کنید.

چه نیازی به دریافت کد فعال سازی تلگرام است ؟

یکی از بهترین روش هایی که از هک شدن حساب تلگرام شما جلوگیری شود کد تاییدیه است که در تمامی نرم افزارهایی شبکه های اجتمایی که امکان ورود با شماره تماس در انها فراهم است مشاهده میکنید ، بنابراین این کد راهکاری است برای جلوگیری از هک شدن اکانت تلگرام شما و دیگر کاربرانی که از نرم افزار تلکرام‌استفاده میکنند.

کد فعالسازی تلگرام برام نمیاد!!!

همانطور که در مقاله مطالعه کردزن دلایل مختلفی برای عدم‌دریافت کد فعالسازی تلگرام وجود دارد مانند دفعات زیاد لاگین در نرم افزار ، حذف و‌نصب نرم افزار چندین بار پشت سر هم و‌ یا استفاده از کامپیوتر به جای موبایل و تبلت برای لاگین اولیه که برای هر کدام‌راه حل هایی را ارائه دادیم .

چرا تلگرام زنگ میزنه ؟

برخی مواقع زمانی که تلگرام چندین بار تلاش میکند تا کد فعالسازی را برای شما ارسال کند اما به دلیل باز کد به دست شما نمیرسد شما به جای پیغام ارسال کد با پیغام با شما تماس گرفته خواهد شد مواجه میشوید ، کافیه تلفن را بردارید و‌کدی که برای شما با اعداد انگلیسی گفته میشود را بنویسید و برای ورود مجدد با اکانت تلگرام‌از ان‌استفاده کنید.

کد کشور ایران برای تلگرام چند است‌؟

شما قبل از شماره خود عدد +98  را وارد میکنید تا تلگرام متوجه ایرانی بودن شماره شما شود و ارسال کد تلگرام‌به درستی انجام شود.

ایا ورود به تلگرام بدون کد تایید امکان پذیر است ؟

خیر اگر شما قصد ورود با یک دیوایس جدید را داشته باشید حتما نیاز به دریاقت کد تلگرام خواهید داشت.

چرا تلگرام نصب نمی شود ؟

دلایل زیادی برای عدم نصب تلگرام وجود دارد. ولی ما اینجا به مهمترین دلایلی که برای این مشکل وجود دارد اشاره خواهیم کرد. اولین دلیل می تواند عدم پشتیبانی تلگرام از نسخۀ سیستم عامل گوشی شماست. مثلاً اگر آخرین نسخۀ تلگرام به اندروید ۳ به بالا نیاز داشته باشد، ولی اندروید گوشی شما ۲ است، طبیعی است که تلگرام نصب نشود.

به‌روزرسانی اردیبهشت ۹۸ : طبق گزارش‌های رسیده، حذف خودکار تلگرام های غیر رسمی مثل هاتگرام و تلگرام طلایی از طرف خودِ گوگل و به واسطهٔ اپلیکیشن Google Play که روی تمامی گوشی‌های اندرویدی نصب است صورت می‌گیرد. این نسخه‌ها از این تاریخ به بعد به عنوان یک نرم افزار مخرب از طرف گوگل شناسایی شده که امکان نصب روی گوشی‌های اندروید را ندارند. اینکه چرا یک دفعه‌ای شرکت گوگل این تصمیم را گرفته است، باید بررسی گردد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر به شما خواندن مقاله چرا تلگرام حذف شد را به شما توصیه می کنیم.

چرا تلگرام نصب نمی شودچرا تلگرام نصب نمی شود؟

پس در اولین نکته باید در نظر داشته باشید که حداقل احتیاجات سخت افزاری و نرم افزاری نسخۀ تلگرامی که قصد نصب کردنش را دارید، مهیا باشد.

در موارد دیگری که امکان نصب تلگرام وجود ندارد، شما باید به خطایی که به شما میدهد توجه کنید. گاهی اوقات این خطا به زبان فارسی و کاملاً مشخص است که مشکل از کجاست. اگر نه کد یا شماره خطایی که معمولاً حاصل می شود را باید بررسی کرد که دید ایراد از کجای تلگرام می تواند باشد.

اگر پروندۀ نصبی تلگرام هم معیوب باشد یا ناقص دانلود شده باشد، باز هنگام نصب به شما خطا خواهد داد که این کار شدنی نیست. برای این منظور باید دوباره تلگرام را دانلود کرده و آن را نصب کنید.

به هر حال اگر همه چی وفق مراد باشد، تلگرام به درستی نصب خواهد شد و این کار با اجرا کردن فایل نصبی APK به سادگی شدنی است. اما اگر باز هم تلگرام نصب نمی شود باید دید مشکل دقیقاً از کجاست و این نیاز به بررسی از نزدیک دارد.

سخن آخر

در رابطه با دلایل و راه کار های عدم دریافت کد فعالسازی تلگرام به صورت کامل آموزش های لازم را دادیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، در صورتی که سوالی در زمینه تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و دیگر نرم افزار های کاربردی و شبکه های اجتماعی داشته باشید.