اخبار جامعه

دسترسی نوجوانان ناشنوا و نابینا به دوره های آموزشی مدرسه تابستانی از هفته آینده

مدیرکل آموزش شهروندی شهر تهران اعلام کرد که نوجوانان ناشنوا و نابینا از هفته آینده به دوره های آموزش مدارس تابستانی دسترسی خواهند داشت.

وی در گفت و گو با خبر فوری مجتبی دانشور با استناد به برنامه های هفته چهارم مدرسه تابستانی تهران ، اظهار داشت: این دوره از دیروز ، پنجشنبه 17 تیرماه با زنگ آموزش شهروندی آغاز شده است. داوطلبانی که در زمینه بهداشت و ایمنی کار می کنند و رانندگان سوابق کشورمان “فرزانه فصیحی” از تجربه های خود با نوجوانان خبر می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه ها از روز شنبه با محتوای تجربه خواندن کتاب آغاز می شود: اهمیت خواندن “سروش هفتت” این بار در اطراف ، از خواندن “شرمین نادری” گرفته تا نوشتن ، و بازیکن سابق “مجتبی جباری” استقلال همچنین به عنوان خوانندگان حرفه ای تجربه هایی را با نوجوانان به اشتراک می گذارد.

دانشور علاوه بر برپایی کارگاه آموزشی قرآن در هفته چهارم تابستان ، گفت: “این دوره در مورد كوره های داستان توسط حسن حبیبی در پنج جلسه 15 دقیقه ای برگزار می شود.

در بخش دیگری از سخنان خود ، مدیرکل آموزش شهروندی شورای شهر تهران اعلام کرد که وعده های خود را به نوجوانان ناشنوا و نابینا که در حال آماده سازی این دوره ها هستند ، برآورده کرده و اظهار داشت: این انجمن داستان ها و کارگاه های فیلم را می نویسد که قابل ترجمه برای ناشنوایان است. آنها به طور همزمان زیر نویس و ترجمه برای ناشنوایان دارند و از روز یکشنبه به بعد در وب سایت مدرسه تابستانی www.tabestani99.ir بارگذاری می شوند. آنها خواهند بود.

به گفته مدیرکل آموزش شهروندی شورای شهر تهران ، فیلم هایی از مدرسه تابستانی تهران به طور رایگان در سکوهای www.tabestani99.com و @ tabestani99 در آپارات ، اینستاگرام و غیره موجود است.

انتهای پیام