اخبار جامعه

خیز روسیه برای پیروزی در رقابت جهانیِ ساخت واکسن کرونا

روسیه ضمن تلاش برای برنده شدن در رقابت جهانی واکسن در کرونا ، ادعا کرده است که واکسن پایدار و موثری دارد که در هفته های آینده آماده تولید خواهد بود.

به گزارش خبر فوری ، کریل دمیتریف ، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه که آزمایش واکسن کورونا را در این کشور آزمایش می کند ، گفت: “روسیه به طور سنتی در تولید واکسن بسیار قوی بوده است.” واکسن ما واکسن ابولا نسخه ای است که پنج سال پیش در مسکو ساخته شده است.

دمیتریف که درگیر کارآزمایی بالینی اولیه واکسن بود ، توانست واکسن کرون روسی را در برابر نسخه به روز شده واکسن قبلی علیه ویروس سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) پیشبرد کند ، که اولین بار در سال 2012 در عربستان سعودی ظاهر شد. Covid-19 بسیار شبیه به عامل جدید coronavirus است. خود واکسن مرس با استفاده از ویروس ابولا ایجاد شد.

وزیر تجارت روسیه ، دنیس مانتوروف نیز گفت که امروز (دوشنبه) تولید واکسن باید به محض آغاز ماه سپتامبر آغاز شود. تولید ماهانه یک بار با کمک سه شرکت روسی آغاز می شود که تولید انبوه صدها هزار دوز واکسن را آغاز کرده اند و با افزایش بعدی ، در ابتدای سال آینده یک میلیون دوز دارند. بیا

در این برنامه جاه طلب ، روسیه یکی از رهبران جهان در تولید واکسن تاج است. واکسنهای مشابه ، مانند آنهایی که توسط دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca تولید شده اند ، برای آزمایش های بالینی سه مرحله ای فراخوانی شده اند و انتظار نمی رود در اوایل سال 2021 به طور گسترده ای در دسترس باشد.

روسیه با مطالعات مشابه در آکسفورد پیش می رود ، با حرکتی که دمیتریف اظهار داشت این واکسن روسی گرچه مشابه واکسن آکسفورد است ، اما قبلاً مبتنی بر فناوری های واکسن است که در روسیه آزمایش شده است. دمیتریو گفت هر دو واکسن از یک وکتور به اصطلاح آدنوویرال استفاده می کنند. اما واکسن آکسفورد از آدنوویروس میمون استفاده می کند ، و واکسن روسی از آدنوویروس انسانی استفاده می کند.

با این حال ، کارشناسان بهداشت نگران این هستند که پیشرفت سریع خطرات خاص خود را به همراه دارد. کارشناسان ایالات متحده همچنین معتقدند که ادعای واکسیناسیون قبل از انجام آزمایش های لازم می تواند نگران کننده باشد.

واکسن روسی که با همکاری مؤسسه گامالیا در مسکو و آزمایشگاه وزارت دفاع روسیه ساخته شده است ، در یک کارآزمایی بالینی و دو مرحله با چند گروه کوچک داوطلب انجام شده است. محاکمه بزرگتر با 1600 نفر از این ماه آغاز می شود.

میخائیل موراشکو ، وزیر بهداشت روسیه در گزارشی در مورد آخر هفته گفت که واکسن به آزمایشات بالینی خود پایان داده و به طور مشروط توسط تنظیم کننده های ایالتی تصویب شده است. به نوعی اولین گروه هایی که واکسینه می شوند ، پزشکان ، معلمان و افراد پرخطر کنترل می شوند.

به گزارش بی بی سی نیوز ، در حقیقت ، روسیه در حال انجام مرحله سوم دادگاه به صورت زنده است ، و آن را به عنوان یک گروه نمایش به جای یک گروه کنترل ، درمان می کند تا مطمئن شود که خطرناک ترین چیز در انتظار بزرگترین جمعیت جاسازی شده است. صنعت داروسازی روسیه در حال آماده سازی برای تولید انبوه واکسن تاج در ماه سپتامبر است. اگر همه چیز خوب پیش برود ، واکسیناسیون گسترده علیه تاج در ماه اکتبر در انتظار روس ها است.

انتهای پیام