اخبار عمومی

علل استقبال از کولرگازی ال جی در ایران

کولرگازی ال جی تولید شرکت ال جی می باشد. در سالهای اخیر، تغییرات چشمگیر آب و هوا ناشی از فعالیتهای انسانی باعث تعجب مردم شده است. در زمستان هوا بسیار سرد و در تابستان به طرز عجیبی گرم است که مردم از همه این تغییرات رنج می‌برند. برای این منظور ال جی برای رفع نیازهای مردم قدم بردارد و تولید تهویه هوا ال جی را آغاز کرد.

LG بدون شک یکی از بزرگترین و مهمترین مارک‌های تهویه مطبوع در جهان است. تولید بیش از 12 میلیون سیستم تهویه هوا و اسپلیت در سال با استفاده از آخرین فن آوری در جهان، بهینه سازی محصولات برای کاهش هزینه و صرفه جویی در مصرف انرژی، بازاریابی دقیق و بیشتر که باعث شده ال جی حدود 20٪ از کل فروش‌های کولرگازی و اسپلیت را در بازار دنیا اشغال کند.

آن چه که باید راجع به کولر گازی ال جی بدانید

کولرگازی ال جی یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین مارک‌های تهویه مطبوع اسپلیت در ایران است. تنوع و جذابیت محصولات ال جی، طراحی مجدد و مدلهای جدید هر ساله، ضمانت و شبکه خدمات گسترده پس از فروش، نصب رایگان در کلیه نقاط کشور، تبلیغات گسترده و متنوع بودن بیش از حد این برند از دلایل اصلی این امر است. برند اسپلیت کولرهای اسپلیت ال جی (LG) توسط مصرف کنندگان در ایران و سایر کشورها مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفته است.

خرید کولرگازی ال جی

با توجه به اینکه سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین انواع کولرهای گازی و اسپلیت جزو کالاهای سرمایه‌ای (نه تنها کالاهای مصرفی) هستند، یک فرض اساسی داریم که این نوع محصولات فقط از سایت‌های تخصصی و باتجربه تهیه می‌شوند که تأمین کننده‌های حرفه‌ای هستند. از این سیستم‌ها، آن‌ها را بخرید تا بتوانید از دانش فنی و دقیقی که ارائه می‌دهند، استفاده بهتری داشته و در صورت لزوم ابتدا با کارشناسان و مهندسان سایتهای مربوطه مشورت کنید.

ثانیاً، کالای مطلوب‌تری را با قیمت مناسب‌تری بخرید و سوم اینکه دیگر نیازی به تعویض یا برگشت دستگاه تهویه هوا نیست، زیرا اخیراً برخی سایت‌های غیر تخصصی وجود دارند که اطلاعات فنی دقیقی در این مورد ندارند و حتی یک متخصص و مشاور فروش نصب برای راهنمایی ندارند. آن‌ها این تجهیزات را فقط با توجه به فروش یک محصول در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند، به عنوان مثال فروش قهوه ساز با قیمت 200000 تومان که حتی آنها تا 400000 تومان نیز می‌فروشند!

کلیه سیستم‌های تهویه مطبوع و اسپلیت های ال جی که در فروشگاه ما ارائه می‌شود فقط با کارت گارانتی و ضمانت اصلی شرکت‌های ذیربط مانند تاپ فروش و غیره پشتیبانی می‌شوند.

کولرگازی ال جی

در اینجا همه چیز راجع به کمپرسورها و مبردهای تهویه مطبوع ال جی باید بدانید وجود دارد.

ال جی در طراحی سیستم‌های اسپلیت و تهویه مطبوع خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرول و کیت اینورتر استفاده می‌کند.

کمپرسور روتاری رایج‌ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی است، علاوه بر این، کمپرسورهای اسکرول عمدتاً در تهویه مطبوع با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند و سرانجام، کولرهای گازی و واحدهای اسپلیت که کمپرسورهای آنها دارای اینورتر است، از قدرت و انرژی کم برخوردار هستند. آن‌ها برای خود طراحی شده‌اند و به عنوان تهویه مطبوع اسپلیت با مصرف انرژی پایین ارائه می‌شوند. همچنین گاز سرد استفاده شده در سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی معمولاً از دو نوع R22 و R410 است. شما مشتریان عزیز با مطالعه دقیق راهنمای انتخاب برای هر مدل تهویه مطبوع ال جی می‌توانید دریابید که چه نوع کمپرسور و مبرد مورد استفاده در این محصولات استفاده می‌شود.

تنوع مدل و ظرفیت کولرهای گازی و اسپلیت های ال جی

اسپلیت ها و کولرهای گازی ال جی مدل‌های گوناگون با گنجایش‌های متفاوتی دارند. از مدل‌های معروف اسپلیت های ال جی می‌توان به مدل‌های تایتان، نیو تایتان، تایتان بیگ، نکست پلاس، نکست وان، تایتان آرت کول، نکست فایتینگ و هم چنین مدل ایستاده آن اشاره داشت.

وب سایت فروشگاه بانه دارای اطلاعات فنی و قیمت‌های تضمینی برای انواع تهویه مطبوع ال جی و تهویه مطبوع اسپلیت با ضمانت اساسی است تا مشتریان محترم بتوانند با هوشمندی و هوشمندانه اقدام به خرید نمایند.

 

منابع:

https://airdirect.com.au/s/LG-Ducted-Split-System-brochure_2018.pdf

https://saversappliances.com.ph/product/lg-hsn18iss-dual-inverter-split-type-air-conditioner-2-0hp/