اخبار عمومی

انتشار سریع خبر با خرید رپورتاژ آگهی خبری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]رپورتاژ آگهی ها به هر شیوه ای که باشند دارای ارزش و اعتبار هستند اما در این بین، ثبت رپورتاژ در برخی از منابع ارزش فوق العاده بیشتری دارد. به عنوان مثال ثبت رپورتاژ در سایت های خبری و یا مجله ای و سرگرمی تاثیر فوق العاده زیادی نسبت به رپورتاژهای وبلاگی خواهند داشت. یکی از تفاوت های بارز و آشکار رپورتاژهای خبری و وبلاگی، قرار گرفتن رپورتاژ وبلاگی در ساب دامنه است. در برخی از سرویس های وبلاگدهی، قدرت دامنه اصلی سرویس، به زیردامنه (یا همان وبلاگ) منتقل نمی شود.

البته دلایل دیگری همچون بازه های زمانی بروزرسانی های سایت ها و وبلاگها (فعالیت مکرر سایت ها و وبلاگ ها) نیز می تواند بین سرویس های مختلف تفاوت ایجاد نماید. به همین خاطر توصیه می گردد انتشار رپورتاژ در سایتهای خبری یا مجله ای همواره در اولویت بیشتری قرار گیرد و یا اینکه به صورت همزمان و با یک استراتژی مناسب منتشر گردند. در صفحه خرید بک لینک در این مورد به طور کامل توضیح داده ایم و پکیج های متنوعی در این مورد ارائه نموده ایم.

خرید رپورتاژ آگهی دائمی است یا موقتی؟

هیچ‌کدام از سرویس‌ها و خدمات سئو در سئوسل دارای ضمانت پشتیبانی دائمی [نمی‌باشند]. با این حال کلیه پلن های رپورتاژ آگهی سئوسل بدون محدودیت زمانی می باشد و تا زمانی که سرویس ها و سایت های انتشار دهنده به فعالیت ادامه دهند، در سایت های مذکور در حالت انتشار قرار خواهند گرفت. لطفاً توجه داشته باشید که اغلب سایت ها و سرویس هایی که منتشر کننده رپورتاژ هستند تا زمانی که در حال فعالیت هستند، اقدام به حفظ کلیه محتوا به صورت دائمی می نمایند. با این حال برخی از سایت ها یا سرویس ها نیز ممکن است پس از مدت معینی اقدام به تغییر محتوا، حذف محتوا، اتمام سرویس دهی و اتمام فعالیت و غیره نمایند که در این صورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه تیم سئوسل به عنوان مجری انتشار رپورتاژ نخواهد بود.

اثرگذاری و خرید رپورتاژ آگهی تضمینی است؟

همانطور که شرح داده شد، در مبحث سئو، به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل و تغییرات شدت رقابت، نمی توان تضمینی ارائه نمود و لازم است با یک استراتژی دقیق و کاملاً هدفمند حرکت نمائید. تیم سئوسل کلیه رپورتاژ ها را مطابق با استراتژی مورد درخواست مشتریان گرامی انتشار خواهند داد.

اطلاعات بیشتر را می توانید با مراجعه به وب سایت سئوسل مطالعه نمائید:

https://seocell.ir/buy-reportage/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]