اخبار ورزشی

600 میلیارد تومان بدهی بیمه تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشكی قزوین

600 میلیارد تومان بدهی بیمه تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشكی قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بیمه تأمین اجتماعی 600 میلیارد تومان به دانشگاه بدهکار است و پرداخت نکردن این مبلغ به دانشگاه، خدمت رسانی را در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه با مشکل جدی روبرو کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری از قزوین؛ عبداله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشست هیأت رئیسه این دانشگاه گفت: بیمه تأمین اجتماعی 600 میلیارد تومان به دانشگاه بدهکار است و پرداخت نکردن این مبلغ به دانشگاه، خدمت رسانی را در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه با مشکل جدی روبرو کرده است.

عبداله دیدبان با بیان اینکه 70 دصد بودجه دانشگاه به‌ویژه پرداخت‌های پرسنلی از درآمد اختصاصی تأمین می‌شود، افزود: پرداخت هزینه‌های بیمارستان برای ارائه خدمت به مردم مستلزم تحقق درآمد اختصاصی است و عدم پرداخت مطالبات معوق بیمارستان‌ها از سوی بیمه‌ها اداره بیمارستان‌ها را با مشکل جدی مواجه کرده است.

رئیس حوزه سلامت استان قزوین تأکید کرد: بیشترین مراجعین به بیمارستان‌ها بیمه شدگان تأمین اجتماعی هستند و این بیمه باید نسبت به تسویه بدهی با دانشگاه علوم پزشکی اقدام کند تا بیمارستان‌ها در ارائه خدمت با اختلال بیشتر مواجه نشوند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.