اخبار عمومی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با وزارت کشور

بر اساس پایگاه خبری ،
احمد هنری شعبانی ، معاون مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی گفت: “ایجاد بستر مناسب برای ایجاد دستورالعمل های مشارکت و تعامل با ارگان های عمومی دادگستری در زمینه پیشگیری و کمک به جرم و آسیب های اجتماعی ، همکاری و اشتراک. در یادداشت تفاهم ، ایجاد بستر مناسب برای ارتقا level سطح دانش و ظرفیت سازمان ها و ارائه خدمات آموزشی مشترک به نهادهای مربوطه ، ارتقا the کمی و کیفی نهادها در زمینه آموزش و تعامل ، پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی. پرداختن به آن م effectivelyثر است تا جرم و آسیب اجتماعی اتفاق نیفتد و فرهنگ و مسئولیت اجتماعی جامعه گسترش یابد.

زهرا عابدینی ، معاون تعاون اجتماعی وزارت امور اجتماعی نیز در این نشست گفت: امیدواریم روابط سازمان های غیردولتی با قوه قضاییه و نقش وزارت کشور را به نام دولت در اختیارات و ماموریت های خود تسهیل کنیم. ما می توانیم دستورالعمل ها را به طور فعال و عملیاتی انجام دهیم.

در درخواست این سازمان ، به ویژه در مبارزه با فساد ، چگونگی ورود به نظارت عمومی و نقش آفرینی آن افزود: ما امیدواریم که در چارچوب این تفاهم نامه ، نظارت عمومی به رسمیت شناخته شود و نتایج مورد انتظار را مشاهده کنیم. .