خط آتش صادراتی! – خبر فوری

تیم های داخلی هیچ مهاجمی ندارند و در عین حال مهاجمان ایرانی در اروپا می درخشند!

به گزارش روزنامه خبر فوری دنیای اقتصاد “این تصویری برهنه از فقر فوتبال باشگاهی ایران است ؛ تیم های برتر کشورمان در خط حمله بسیار ضعیف هستند و مشکلات جدی برای مسابقات بین المللی دارند ، اما در این دوره خاص ، بسیاری از مهاجمان ایرانی در سراسر اروپا و قاره های دیگر درخشش دارند. این می تواند یک احساس مضاعف باشد. خوشحالی برای آوردن ورزشکاران نخبه ایرانی به بقیه جهان و اندوه برای افت چشمگیر تیم های داخلی.

پرسپولیس ، سپاهان و شهرخودرو ، سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، پس از بازگشایی آن رقابت ها در مجموع شش مسابقه فقط دو گل دریافت کرده اند. هر دو گل توسط پرسپولیس به ثمر رسید و هیچکدام توسط مهاجمان این تیم به ثمر نرسید. تصمیم گرفته شد تا شاهرخ خودرو بدون دریافت حتی یک گل به ثمر برسد و سپاهان موفق شد در هر بازی فقط یک مسابقه به ثمر برساند. همچنین فراموش نکنید که در دو سال گذشته مهاجمان خارجی به بهترین گلزنان لیگ برتر تبدیل شده اند.

بدون گل در فوتبال ایران ، حملات لژیونرها در کشور ما بسیار خوش درخشید. جمعه شب ، در چارچوب هفته ششم لیگ بلژیک ، شارلوا با سه امتیاز از سد برشات عبور کرد. سه گل در این بازی توسط مهاجمان ایرانی از شارلوا به ثمر رسید. دو کاوه رضایی و یکی علی قلی زاده. کاوه با این دبل پنج گل به ثمر رساند و بر جدول بهترین گلزنان فصل جدید لیگ بلژیک مسلط شد. علی قلی زاده با چهار پاس گل ، بهترین پاسور امروز این رقابت است. در روسیه ، سردار آزمون همچنان مقابل زنیت ، که قبل از بازی شب گذشته در فصل جدید لیگ برتر ، چهار گل به ثمر رساند ، درخشش خواهد داشت. مهدی طارمی قبل از شروع فصل جدید لیگ پرتغال و شروع بازی هفته های پورتو و براگا در یک بازی دوستانه برای تیم جدیدش گلزنی کرد. شما همچنین داستان علیرضا جهانبخش را می دانید؛ داستان یک مبارز خستگی ناپذیر که با یک شوت تماشایی از راه دور اولین گل فصل را برای برایتون به ثمر رساند. به این ارتش حمله به صادرات ، شما باید کریم انصاری فرد ، اللهیار صیادمنش و به زودی علی علیپور را اضافه کنید.

طبیعتاً هیچ کس انتظار ندارد مهدی طارمی یا علیرضا جهانبخش اروپا را ترک کرده و به فوتبال ایران برگردند اما نکته غم انگیز ماجرا این است که قدرت تیم های ما حتی به استخدام مهرداد محمدی یا کریم انصاری فرد نمی رسد. بعد از یک فصل بد در السیلیه ، کریم پیشنهاد بازی به پرسپولیس را داد اما ترجیح داد به لیگ یونان و AAC بپیوندد. مهرداد محمدی همچنین پس از جدایی از لیگ پرتغال ، پیشنهاد پرسپولیس برای پیوستن به القطر را رد کرد. “محمدی یک بار در تلویزیون زنده گفت که در ورزشگاه هواداران پرسپولیس را سوت می زند ، اما افسوس که او از این اقتصاد بیرحم است.”

انتهای پیام