اخبار جامعه

ضرورت اهتمام ویژه مجلس به تامین اعتبارات مورد نیاز ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر تلاش ویژه مجلس برای تأمین بودجه لازم برای ناجا ، گفت: “به درستی ، نیروی انتظامی توجه ویژه ای به امکانات و توانمندی های استان فارس داشته و زحمتی برای ارائه خدمات نداشته است.”

به گزارش خبر فوری ، سردار حسین اشتری در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس ضمن تشکر از نمایندگان مجمع مشورتی استان فارس ، استاندار و فرماندهی انتظامی این استان گفتند توجه به تلاش همکاران باعث تقویت و تقویت روحیه همکاران ما خواهد شد. ما از خداوند متعال سپاسگزاریم. انصافاً ، همکاران مجری قانون ما با اقتدار و ادب از مردم خدمت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به اینکه استان فارس یکی از استانهای خاص و خاص است ، تصریح کرد: به درستی نیروهای پلیس توجه ویژه ای به امکانات و قابلیت های موجود در این استان داشته اند و زحمتی برای ارائه خدمات نداشته اند.

اشتری ادامه داد: از نظر تجهیزات ، نیروی انسانی ، بودجه و … با کمبودهایی روبرو هستیم و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواستار مشاوره می شوند تا با هوشمندی بیشتری به این موضوعات بپردازند و توجه ویژه ای به این موارد داشته باشند ، البته حتی در صورت کمبود آنها. بسیاری از همکاران پلیس ما به خوبی به مردم خدمت می کنند.

فرمانده فعلی پلیس تاکید کرد: امروز پلیس با اقتدار وظایف خود را انجام می دهد و هر ساله نتایج خوبی کسب می کند. به همین دلیل حمایت از پلیس در همه زمینه ها ضروری است و مجلس باید توجه ویژه ای به ما داشته باشد.

نیاز به توجه ویژه برای حل مشکلات زندگی کارکنان

وی اهمیت تأمین معیشت کارکنان را تأکید کرد و گفت: کارکنان ناجا نباید دغدغه مسکن (املاک و مستغلات و تشکیلات) را داشته باشند. اگر مشکلات زندگی کارکنان حل شود ، مطمئناً در انجام ماموریت ها مثر است ، بنابراین در این زمینه ، دستگاه های مربوطه باید کار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی که گفت کارکنان ناجا یکی از بی علاقه ترین نیروها است ، گفت: “به درستی ، کارکنان ما جان خود را صادقانه داده اند و صادقانه به مردم خدمت می کنند.”

اشتری به موضوع خیریه های امنیتی نیز اشاره کرد و گفت: “نیاز به توجه بیشتر به این موضوع و انجام کارهای بیشتر از خیریه های امنیتی مانند گذشته است.”

تسهیل اطلاعات پلیس و ارائه خدمات به مردم

وی همچنین اظهار داشت: “ما در بحث در مورد قربانیان تصادفات جاده ای کاهش چشمگیری داشته ایم و خدا را به خاطر آن شکر می کنیم.” بنابراین ، حتی اگر تجهیزات به روز و به روز باشد ، مأموریت ها به درستی انجام می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین بر اهمیت اطلاعات پلیس تأکید کرد و گفت: “اگر نیروی پلیس اطلاعات را به درستی بدست آورد ، ما در خدمت به مردم موفق خواهیم شد.”

اقدامات مناسب استان در زمینه درمان سو. استفاده

اشتری به نحوه برخورد با دم و شورشی اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات خوبی در همه استان ها انجام شده است اما ما نیاز به حمایت بیشتر دستگاه های ذیربط به ویژه اعضای پارلمان داریم.

وی افزود: افزایش هزینه های جرم در کشور ضروری است و در این راستا مجلس باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع حملات فرهنگی به جامعه و پیامدهای آن اشاره کرد و گفت که باید از هرگونه برده داری در کشور خودداری شود. منبع اصلی این حملات فرهنگی ، فضای مجازی است و ناجا در این زمینه به حمایت سایر سازمان های بزرگ نیاز دارد.

وی به طرح ناظر اشاره کرد و گفت: اجرای آن طرح تأثیر مثبتی داشته است ، بنابراین ما به حمایت بیشتری نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، اشتری به این نتیجه رسید که ایمنی مردم خط قرمز ما است و اظهار داشت که همه نیروهای پلیس با همه نیروها خواهند بود و از ایجاد بی نظمی در جامعه جلوگیری می کنند. ما امیدواریم که اعضای مجلس بیش از هر زمان دیگری برای خدمت به مردم و سرباز خوب در استان در کنار ما باشند.

انتهای پیام