اخبار ورزشی

بارقه‌های امید در تیراندازی؛ بازگشت هاشمی به تیم ملی؟/ کلاف سردرگم تیراندازی به کدام سمت می‌رود؟!

براساس گزارش تیم ورزشی خبرگزاری آنا ، در مارس 1997 ، هاشمی به عنوان رهبر انتخاب تفنگ انتخاب شد. وی به همراه لازلو مدیریت تیم ملی را به عنوان بازیکن تیم ملی ، مربی و دستیار و سرمربی تیم ملی سنگاپور به عهده گرفت. در یک سال قبل از المپیک ، او به همراه شاگردانش برای کسب چهار سهمیه المپیک تمرین خواهد کرد. اما فصل تیراندازی به اینجا ختم نشد ، این ورزش سالهاست که از نظر مهمات و کمبود گلوله با مشکل روبرو است و مسئله امروز و دیروز نیست ، اما در تمام این سالها ، همه روسای فدراسیون سعی کرده اند به نوعی مشکلات را حل کنند. .

در آن دوره ، ویروس Crown شیوع یافت و محدودیت هایی برای کلیه رشته های ورزشی اعمال شد و کار سختی تا پایان قرارداد هاشمی در آگوست امسال انجام شد تا اینکه فصل جدیدی در مورد تیراندازی آغاز شد. این کشمش و دعوا بین مربی تیم ملی تفنگ ملی و رئیس فدراسیون است!

خانم مربی با رئیس فدراسیون دعوا می کند!

هاشمی درخواست های خودداری از پذیرش فدراسیون را داشت و پس از تمدید قرارداد هاشمی و بالا گرفتن درگیری ، کمانداران المپیکی تصمیم گرفتند اردو را ترک کنند ، این مورد یک ماه پیش در فدراسیون بود. در این مدت او با قاضی هاشمی دستمزد پرداخت نکردن حقوق مهمات و کمبود مهمات به بازی های المپیک ملی ، فقدان برنامه برای مسابقات آزاد و برنامه های لیگ ، ساخت اردوگاه های با کیفیت پایین و در نهایت کاهش دستمزد را گرفت.

ورود مسئولان ورزشی برای آتش نشانان در تیراندازی!

جدی بودن حواشی و درگیری ها باعث شد تا مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با واسطه گری برای حل و فصل مسائل به این مسئله رسیدگی کنند. چندین جلسه برگزار شد ، اما درگیری و ماندن در خانه مربی سابق تفنگ المپیک و تیم ملی همچنان ادامه داشت. اگرچه به نظر می رسد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از حل و فصل درگیری تیراندازی ناامید شده اند ، اما طاهره طاهریان ، نایب رئیس کمیته ملی المپیک ، امیدها را برای پایان دادن به درگیری زودتر و الهام گرفتن از تیم ملی تیراندازی ابراز کرده است. هاشمی کار خود را آغاز می کند.

خوش بینی نایب رئیس کمیته ملی المپیک برای پایان دادن به درگیری!

طاهریان گفت: وزارت ورزش تصمیم گرفته است اختلافات بین مربی تیم ملی و رئیس فدراسیون را حل کند و تا جایی که شرایط فراهم شود نگرانی های وی روشن شده و به زودی برقرار می شود تا اردوی ملی تیراندازی بتواند با مربی خود تیراندازی را آغاز کند. البته ، او هنوز هم در مورد تمدید نکردن قرارداد هاشمی صحبت می کند ، اما در مورد حل مشکلات این رشته المپیک و پایان دادن به درگیری خوشبین است.

سیاه نمایی از تیراندازان به فضای مجازی!

اکنون 9 ماه به المپیک زمان باقی مانده است و اگرچه شیوع ویروس کرونا شرایط آموزش را در همه کشورها به چالش کشیده است ، اما مخالفان تیرانداز در کشورهای دیگر کار خود را آغاز کرده اند و در شرایط فعلی تیراندازان ایرانی به تأخیر افتاده اند. به نظر می رسد طرفین باید طبق توافق نامه مشکلات را حل کنند و بیش از این وقت تلف نکنند. در این شرایط ، دود همه این اختلافات توسط ورزشکاران دیده می شود و تیراندازانی که سال قبل از المپیک چهار سهمیه کسب کرده اند ، به لطف چنین چالش هایی ، از هدف خود دور خواهند ماند. البته این روزها واگذاری اردو به تیم ملی المپیک تصمیم درستی نبوده است. هر یک از آنها برخی نظرات را به بحث فضای مجازی اضافه می کنند. مشکلات تیراندازی باید در خانه رشته المپیک برطرف شود و مطمئناً فضای مجازی نمی تواند به حل منازعات کمک کند و در برخی موارد شدت درگیری ها را افزایش می دهد.

سکوت مبهم فدراسیون در برابر حواشی!

اما در این میان ، سکوت مسئولان فدراسیون تایر اوضاع را پیچیده کرده است. اگرچه نایب رئیس کمیته ملی المپیک امیدوار است که اختلافات حل شود ، اما فدراسیون تیراندازی هیچ واکنشی به حاشیه های کنونی نشان نمی دهد و به نظر می رسد هیچ تیم ملی تفنگ یا تیم المپیک وجود ندارد. قطعاً نادیده گرفتن حاشیه ها و تلاش برای حل درگیری با مسئولان فدراسیون توجیه پذیر نیست و باید دید این سیم پیچ گیج کننده به کدام سمت کشیده می شود اما در مورد اختلاف نظر مربی تیم ملی تفنگ با رئیس جمهور ، مشکل جدی دیگری شنیده می شود. فدراسیون در حال بحث درباره اعزام افراد به المپیک است.

ارسال بازیکنان حق الزحمه یا تیراندازان کتاب به المپیک!

سرمربی اسبق تیم ملی فوزیل اصرار دارد تیراندازانی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند باید به مسابقات اعزام شوند ، اما رئیس فدراسیون معتقد است تیراندازانی که از نظر روحی و شرایط رکورد بهتر هستند باید به المپیک اعزام شوند. در این شرایط ، باید دید چه کسی در زمین پیروز خواهد شد ، حتی اگر زمان زیادی از دست رود.

انتهای پیام / 4057 /