اخبار عمومی

کمک ۵ میلیارد تومانی گهر زمین به مراکز درمانی و امدادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، روابط عمومی و موضوعات مقطعی بین المللی شرکت سنگ آهن گوهر زمین گزارش داد که این شرکت در پی اقدامات حمایتی خود و در راستای فعالیت های اجتماعی ، 5 میلیارد تومان به منطقه امداد و درمان شهرستان کمک کرد.

با جزئیات بیشتر ، روابط عمومی زیر اضافه شد: از این میزان 2.5 میلیارد تومان برای کمک به مشتریان مراکز در این ایالت و 2.5 میلیارد تومان برای خرید دانشکده علوم پزشکی سیرجان به کمیسیون امداد امام خمینی (ره) اختصاص داده شد. مواد و لوازم بیمارستانی تحویل داده شد.

در این گزارش ، روابط عمومی گوهر زمین گفت: “پیش از این ، با شیوع کرونا ، این شرکت اقدامات پشتیبانی دیگری را به مراکز درمانی و بهداشتی انجام داده است.” این شرکت همچنان در این زمینه آماده است و پشتیبانی لازم را برای رفاه حال مردم سیرجان ارائه می دهد.

با تشکر از دانشکده علوم پزشکی گوهر زمین

در همین راستا ، دکتر موسی نصرالله پور ، معاون دانشكده علوم پزشكی ، با تمجید از پشتیبانی قبلی و فعلی شركت سنگ آهن گهر زمین ، اظهار داشت: با اهدای گوهر زمین ، دستگاه “PCR در زمان واقعی” و آزمایشگاه كرونا آرتروسکوپ “آرتروسکوپ” برای اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) در مجموع 25 میلیارد خطای حقوقی خریداری شده است و من باید از آنها به نمایندگی از خودم و سایر اعضای هیئت علمی و بیمارستان برای این اقدام بشردوستانه این شرکت تشکر کنم.

“یک دستگاه آزمایش تاج منحصر به فرد یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی برای آزمایش این ویروس است آرتروسکوپ همچنین وسیله ای است که قسمت داخلی مفاصل را در مقابل جراح قرار می دهد و یکی از مهمترین کشفیات پزشکی در این زمینه است. یک روش مدرن برای درمان مفاصل با دستگاه آرتروسکوپجراح با چشمان خود داخل فرد آسیب دیده را می بیند ، آسیب ها را تشخیص و ترمیم می کند.

سیرجان معاون دانشکده پزشکی نیز گفت: “طبق تفاهم نامه قبلی احداث پردیس علوم پزشکی ، با پیگیری های نماینده محترم و موافقت و حمایت هیئت مدیره گهر زمین ، شرکت گهر زمین 20 میلیارد تومان در این زمینه اختصاص داده شد.” .

وی گفت: از این نظر زمین کار پردیس مشخص شده است آن شاءالله به زودی ، در جلسات با رهبران محترم این شرکت ، اقدامات بعدی برای ساخت مدیریت دانشکده و ساختمان آموزش انجام خواهد شد.