اخبار جامعه

اورژانس تهران هنوز درخواست استقرار پایگاه در مترو را به شورای شهر ارائه نداده

رئیس کمیته بهداشت شهرستان تهران در پاسخ به درخواست راه اندازی اورژانس در ایستگاه های مترو گفت: اورژانس تهران هنوز موضوع را به کمیته بهداشت شهرستان گزارش نکرده است.

در مصاحبه با خبر فوری ناهید خداکرمی ، با توجه به استقرار سرویس های اورژانس در ایستگاه های مترو ، هنوز مسئولان اورژانس با این شهر صحبتی نکرده اند و گفته اند: درخواست اورژانس تهران باید براساس استدلال و اسناد باشد و ما می توانیم در این زمینه و نیاز آن را به کمیته بهداشت شهرستان برسانیم. بیایید صحبت کنیم و شورا آماده کمک است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل ها و پروتکل های خاصی برای اجرای وضعیت اضطراری در مترو مورد نیاز است ، گفت: باید بگویم که بحث های اضطراری برای راه اندازی پایگاه مترو حوادث زیادی در ایستگاه ها است ، باید بگویم که آمارهای ما نشان نمی دهد و اگر مترو به سایت های حادثه برود ، من مجبورم کار کنم تجهیزات ، مانند پرورش موتور ، عملکرد سبک تری دارند تا به محل دقیق حادثه برسند.

خداکرمی افزود: درخواست اضطراری باید براساس مدارک و اسناد باشد و اگر نیاز به چنین تمدیدی توسط مسئولان شهری در نظر گرفته شود ، منکر هیچ کمکی نمی شویم. البته تاکنون شهر تهران پشتیبانی زیادی از خدمات اورژانس داشته و مناسب سازی 14 مکان نیز با کمک شهر تهران برای موارد اضطراری اضطراری انجام شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد پایگاه برای موارد اضطراری در مترو نیاز به کمک دارد ، افزود: البته تاکنون درخواستی از شورا و کمیته بهداشت ارائه نشده است و این در حالی است که در صورت لزوم موارد اضطراری می توانیم فضایی را فراهم کنیم.

انتهای پیام