اقتصادی

دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری‌سازی شد

یک شرکت فناوری واقع در پارک علم و فناوری البرز برای بازیافت زباله های مرطوب و حفاظت از محیط زیست موفق به تولید تعداد زیادی از محصولات خود و فروش آنها در سراسر کشور شد.

به گزارش خبر فوری ، مهندس عباس علیزاده ، مدیر عامل شرکت فناوری ، عضو پارک علم و فناوری البرز ، با اعلام این خبر گفت: حق ثبت اختراع کمپوست بازیافت زباله مرطوب از سال 2015 در ایران آغاز شده است

علیزاده افزود: شرکت ما در زمینه طراحی و نصب سیستم های جدید در ایستگاه های بازیافت زباله و همچنین تولید و پشتیبانی کمپوسترها ، اقدامات خانگی و صنایع برای نصب در منبع تولید زباله فعالیت می کند.

وی همچنین با بیان اینکه مقامات علمی و بهداشتی این دستگاه را تأیید کرده اند ، اضافه کرد: دستگاه بیوسکوپتر می تواند در آشپزخانه های منازل مسکونی و صنعتی نصب شود. این دستگاه ها از عملکرد زیست محیطی گروه محیط زیست استان تهران پشتیبانی می کنند ، دارای تاییدیه کود از م Instituteسسه تحقیقات خاک و آب ، تأیید فن آوری های سبز از دانشگاه تهران هستند. علاوه بر این ، این دستگاه ها در حال حاضر فقط توسط شرکت ما تولید می شوند ، که قابل مقایسه با مدل خارجی نیست ، هم از نظر عملکرد و مصرف انرژی و هم از نظر قیمت. این دستگاه از قطعات بیولوژیکی ، مکانیکی ، حرارتی ، تهویه ، حسگرها و لوازم جانبی تشکیل شده است.

وی افزود: هتل ها و محل های اقامت ، رستوران ها و کافه ها ، خانه ها و مجتمع های مسکونی ، پادگان ها ، مراکز آموزشی و دانشگاه ها ، کارخانه های صنایع غذایی ، بیمارستان ها ، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها می توانند این وسایل را در حد لازم خریداری و استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی البرز ، این دستگاه در حال تولید انبوه است و به نقاط مختلف مشتری در سراسر کشور ارسال می شود.

انتهای پیام