اقتصادی

روز منفی برای بورس – خبر فوری

گرچه شاخص کل بازار سرمایه امروز در نخستین ساعات معاملات به یک میلیون و 241 هزار واحد افزایش یافت ، اما نتوانست روند صعودی را ادامه دهد و در نهایت به یک میلیون و 223 هزار واحد رسید.

به گزارش خبر فوری ، در معاملات فعلی ، بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش 5597 واحدی به بین یک میلیون تا 232 هزار واحد رسیده است. شاخص کل با همان معیارهای وزنی روند نزولی را نشان داد و از 637 واحد به 438،320 واحد سقوط کرد.

معامله گران در این بازار 547 هزار و 54 هزار و 648 میلیارد ریال معامله کردند.

صنعت ملی مس و بانک پارسیان بیشترین تأثیر مثبت را در مقایسه با سایر نمادها دارند و صنعت پتروشیمی خلیج فارس ، سرمایه گذاری های تأمین اجتماعی ، سرمایه گذاری های فولاد مبارکه اصفهان ، نفت و گاز و پتروشیمی و غدیر بیشترین تأثیر منفی را دارند. به نمادهای دیگر. قرار دادن در بازار سهام

در سمت دیگر بازار سرمایه فرابورس ، روند منفی بود و شاخص کل برای آن بازار با 90 واحد افت به 17 میلیون و 499 هزار واحد رسید.

در این بازار 453 هزار معامله و 111 میلیارد اشتباه انجام شده ، 443 هزار معامله انجام شده است.

بیمه پاسارگاد ، فولاد جنوب هرمزگان ، سرمایه گذاری صبا تامین ، پتروشیمی تندگویان ، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه ، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی مارون بیشترین تأثیر منفی را در فرابورس نسبت به سایر نمادها داشتند.

انتهای پیام