اقتصادی

لرستان بهترین ظرفیت در حوزه گردشگری را دارد

خبر فوری / لرستان معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: لرستان بهترین ظرفیت را در زمینه گردشگری دارد و می توان از این پتانسیل برای رونق این صنعت استان استفاده کرد.

هادی درفشی در گفت وگو با خبر فوری اظهار کرد: لرستان یکی از استان هایی است که از تنوع اقلیمی بسیار خوبی برخوردار است.

لرستان گفت که از منابع آب خوبی برخوردار است ، اما شما زیاد از آنها استفاده نمی کنید و افزود: “در اواخر سال 1997 و 1998 شاهد سیل در استان بودیم.”

معاون کمک های استانی و هماهنگی بنیاد مسکن گفت: 2 میلیارد تومان در توما برای اعتبارات دولتی و عمرانی در لرستان هزینه شده است.

درفشی گفت: علی رغم وضعیت اقتصادی و مشکلات دولت ، دریافت تسهیلات دولتی همچنان امکان پذیر است.

وی گفت: مدیران باید به فکر توسعه باشند و برنامه هایی برای رشد ، توسعه و نوسازی دارند و باید در تلاش خود برای دستیابی به توسعه ، بر کاستی ها غلبه کرده و نواقص را برطرف کنند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اگر زیرساخت های صنعت گردشگری را فراهم کنیم ، یکی از بهترین درآمدهای کشور خواهد بود.

دارفاشی گفت: “درآمد ترکیه در صنعت گردشگری دو برابر درآمد نفتی ایران است.”

لرستان گفت: این بهترین ظرفیت گردشگری است و می توان از این پتانسیل برای رونق گردشگری در این کشور استفاده کرد ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: “دستیابی به اشتغال پایدار برای مردم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های بنیاد مسکن ایجاد مسکن ارزان قیمت برای جمعیت است ، اظهار داشت: تولید و استفاده از مصالح پایدار خصوصاً در ساخت و سازهای روستایی ضروری است و علاوه بر ساخت و ساز ، تولید مسکن یکی از کیفیت ها است. مواد و دانش فنی و مهندسی بسیار مورد توجه است.

انتهای پیام