اخبار جامعه

توضیحات هاشمی درباره نامه نگاری شورای عالی استانها درباره باغات

رئیس شورای شهر تهران درباره مکاتبات شورای عالی استان درباره باغات توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبر فوری ، محسن هاشمی در پایان 284مین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بحران تاج تهران و فعالیت های مدیریت شهری گفت: ستاد تاج ملی جلساتی را در این زمینه تشکیل داده است. بهشت زهرا (س) به کمتر از 20 متر تاج رسید و ما در یک وضعیت پایدار بودیم ، اما اکنون این آمار به بیش از 50 نفر رسیده است.

در یک گزارش اتحادیه حمل و نقل بین المللی گفته شده است که مسافران اگر در کمتر از 20-30 دقیقه در ماشین باشند کمتر در معرض خطر قرار می گیرند. مشکلاتی ایجاد کردند. با توجه به تهویه ، عملیات برای حذف هوای خارج و عدم گردش هوا در داخل واگن انجام شد تا مشکلات کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مسافران مترو نوروز حدود 300 هزار مسافر است و تعداد مسافران هنوز افزایش پیدا نکرده است ، اگر هفته آینده تعداد مسافران نزدیک شود و افزایش یابد ، تصمیم گیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ، در پاسخ به س theال روزنامه نگار ، نامه ای جعلی به شورای عالی استان ارسال کرد تا در مورد 61 باغ مورد بحث شورای تهران و شورای عالی استان تصمیم بگیرد. وی گفت: این از طریق سیستم حکومتی بدون شماره و امضا به ما رسیده است ، با این عنوان که مصوبه ای در مورد باغها در شورای استانهای استان به تصویب رسیده است. وقتی دیدم نامه شماره و امضا ندارد ، از مدیر مجوز خواستم نامه بنویسد و چرا در نامه شماره و امضا درخواست نشده است.

وی ادامه داد: پس از مدتی ، در پایان ماه مارس نامه ای به امضای رئیس شورای عالی استان رسیدم كه نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی بود و نسخه ای نیز به استان عالی ارسال شد شورا و شورای شهر تهران. ” از آنجا که در این دوره تناقضاتی وجود داشت ، ما یک جلسه اضطراری برگزار کردیم ، اما مصاحبه ای با رئیس شورای عالی استان در رادیو و تلویزیون انجام شد ، وی بخشنامه ای در مورد باغات داد و در صورت عدم اجرای آن ، اقدامات قانونی انجام می شود گرفته شود

هاشمی تاکید کرد: در زیر چندین نامه جعلی از دفتر رئیس شورای عالی استان دریافت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه من در این زمینه با مجلس و شورای عالی استان صحبت کرده ام ، افزود: در هر صورت آنچه گفته شد قابل اجرا نیست و به صورت قانونی انجام نشده است و قابل اعمال است وقتی مسیر قانونی طی شود. “من فکر می کنم اتفاق دیگری از این اتفاق می افتد.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد که در مورد باغات ، همان مقررات قبلی را برای گزارش این وضع خواهیم کرد. در جلسه امروز ، لایحه فوری برای توانمندسازی زنان بی خانمان تصویب شد و گزارش ممیزی سازمان های زیبایی ، زباله و فناوری اطلاعات در شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دوره از شورا ، ما 60 گزارش حسابرسی تهیه کرده ایم که از سال 1993 کنار گذاشته شده و اکنون به 94 رسیده است.

انتهای پیام