اقتصادی

بررسی عوامل سرقت تأسیسات و تجهیزات شبکه برق کشور در دادسرای ناحیه ۱۲ تهران

دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرده است که دلایل سرقت امکانات و تجهیزات شبکه برق کشور و راه های جلوگیری از آن در دفتر تخصصی دادسرای عمومی و انقلاب منطقه 12 تهران مطرح شده است.

به گزارش خبر فوری ، با اشاره به روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، در این جلسه تعداد زیادی از سرقت ها و دستگاه های مربوط به برق به رحیم گلزاده معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ناحیه 12 اشاره شد. روابط این شبکه با قانون عمومی در سال 1399 بیان داشت که عدم اجرای وظایف و سهل انگاری مجریان اجرای قانون ، که موجب نقض حقوق عمومی و آسیب رساندن به منابع مالی می شود ، منجر به مسئولیت کیفری و مدنی می شود.

وی از شرکت توزیع انرژی تهران خواست تا از نزدیک و به طور مستمر بر عملکرد پیمانکاران نظارت کرده و آموزش های لازم را جهت ارائه کلیه جزئیات قرارداد و موضوع قرارداد از جمله تکنسین ها ، سیمان و راننده در اختیار پلیس پیشگیری قرار دهد.

رئیس دادستانی عمومی منطقه 12 تهران ، با استناد به آسیب شناسی و گزارش کارشناسی ، خواستار گشت مشترک پلیس و مدیریت برق منطقه و همچنین استقرار یک تیم عملیاتی در مناطق جرم و جنایت شد. شرکت پیشگیری پلیس و توزیع نیروی برق. برق ، جایگزینی خطوط مسی با کابلهای خود پشتیبانی ، جوشکاری سکوی پشتیبانی ترانسفورماتور ، جوشکاری دکلهای دکل ، سیستم هشدار سرقت و نصب دوربین محافظ در صورت لزوم ، ضمانت کنتورها و بازبینی دوره ای. بازرسی از آنها ، برش و مونتاژ کابل ها علاوه بر این ، استفاده از قفل داخلی در خانه های متروک و متروکه و جلوگیری از قفل خارجی در اتاق به عنوان اقدامات فنی و محافظتی مورد تأکید قرار گرفت.

گلزاده در این جلسه آموزش و اطلاع رسانی دیگر تأکید کرد که گلزاده اقدامات و رفتارهای مجرمان را رصد کرده و از نظر حقوق شهروندی و استفاده از توانایی پایگاه داده بدون استفاده از توانایی پایگاه داده ، بر محل سکونت ، کار و حرکت آنها نظارت می کند.

معاون دادستان تهران افزود: بانک اطلاعاتی جنایی پیش از این برای اجرای دستورالعمل های اجرایی کنترل مجرمان حرفه ای و باتجربه تهیه و به پلیس پیشگیری تحویل داده شده است.

در آن جلسه تصمیم بر این شد که پلیس پیشگیری از فاتب باید لیستی از سارقین مربوط به تاسیسات و تجهیزات شبکه الکتریکی تهیه کند و مطابق مقررات و دستورالعمل های اطلاع رسانی فعلی ، مجرمان سابق باید تحت کنترل ، کنترل و نظارت قرار گیرند تا از آنها جلوگیری شود. تکرار جنایات.

انتهای پیام