اقتصادی

ارسال درگاه بانکی فیشینگ از سوی فروشندگان کالا

برندگان ، با طراحی و بارگذاری پیوندهای فیشینگ ، کاربران را به ورود به صفحات جعلی پرداخت جعلی ترغیب می کنند ، بنابراین قبل از پرداخت برای درگاه پرداخت و URL باید مطمئن شوید که هزینه پرداخت می کنید.

به گزارش خبر فوری ، با افزایش بیماری کرونا ویروس قلب این کشور ، بسیاری از شهروندان از سایت های ضعیف برای فروش کالاهای جدید و دست دوم خود استفاده می کنند و کلاهبرداران با ارسال صفحات جعلی پسوند جعلی برای تبلیغات از این موضوع بهره برداری می کنند.

آنها با طراحی و بارگذاری لینک های جعلی و مشابه افزونه تبلیغات برای برندگان ، کاربران را فریب می دهند تا برای تقلب وارد صفحات پرداخت جعلی شوند. بنابراین ، قبل از پرداخت ، حتی اگر مبالغ بسیار ناچیز باشد ، مطمئن شوید که درگاه پرداخت اصلی و آدرس اینترنتی است تا در دام درگاه های جعلی قرار نگیرد.

شهروندان با وجود هشدارهای پلیس همچنان مورد سوited استفاده مجرمان سایبری قرار می گیرند. پلیس FATA با ارسال صفحات جعلی پرداخت در فضای مجازی و ارسال ترفندهای مختلف کلاهبرداران سایبری در خریدهای مجازی ، نسبت به کلاهبرداری هشدار داد و قبل از تماس و ملاقات با شخص ، کالا ، نام ، تولید کننده و سایر اطلاعات را از طریق اینترنت دریافت کنید و از قیمت تقریبی آن مطلع شوید. .

قیمت های بیش از حد پایین می تواند یک ترفند برای تحریک مردم و خرید سریع کالا با عجله باشد. بنابراین بهتر است هنگام خرید کالا اطمینان حاصل کنید که هیچ سرقت وجود ندارد. قبل از انجام معامله و پرداخت هزینه ، ابتدا شماره تلفن و آدرس معامله را بررسی کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

وی افزود: لینک های ارسال شده توسط فروشنده می تواند یک درگاه فیشینگ بانکی باشد. بنابراین قبل از اینکه از طریق این لینک ها درآمد کسب کنید ، مطمئن شوید که درگاه بانکی که ارسال کرده اید فیشینگ نیست. اگر فروشنده کالا اطلاعات شخصی یا اطلاعات بانکی خود را ارائه دهد ، دلیل بر اعتماد او نیست ، ممکن است اطلاعات را برای شخص دیگری افشا کند.

انتهای پیام