اقتصادی

ایجاد بازاری شفاف و رقابتی با عرضه املاک اشخاص حقیقی در بورس کالا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با اشاره به بورس کالا ، علیرضا پاک فطرت اظهار داشت: بورس کالا نقش مهمی در مبادله کالاهای مهم و مواد اولیه استراتژیک در اقتصاد کشور و با تمرکز محصولات تولیدی زنجیره تامین بر روی کالاها دارد. تبادل شفافیت است و به رقابت بخش تولید کمک می کند.

این عضو کمیته عمومی بزرگان افزود: اگر انگیزه تولید برای رشد نباشد ، اشتغال و توسعه ایجاد نمی شود ، بنابراین تصمیم گیری های صحیح سیاسی برای افزایش انگیزه تولید و سرمایه گذاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هی تو لذت بردن.

به گفته این نماینده مجلس ، باید تلاش شود تا اعتماد مردم به بورس بازگردد ، زیرا امیدواریم به زودی آنها با برنامه های اجرایی جایگاه واقعی خود را در سیستم اقتصادی کشور بدست آورند. در حوزه بازارهای سرمایه ، این طرحها به تصویب مجلس رسیده است که یکی از مهمترین آنها مربوط به طرح جهش در بورس کالا ، تولید و عرضه مسکن است.

پاک فطرت خاطر نشان کرد: طرح جهش در تولید و عرضه مسکن پیش بینی می کند که سازندگان مسکن می توانند مصالح ساختمانی را از طریق بورس کالا و ابزارهای مالی تهیه و پیش خرید کنند که این امر تولید و تعادل قیمت ها را تسهیل می کند. و واسطه ها را حذف کنید. کمک زیادی خواهد کرد.

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس در مورد عرضه املاک و مستغلات در بورس کالا گفت: نوسانات کاذب قیمت و عدم شفافیت معاملات از جمله مشکلات بازار مسکن است ، عرضه کالاهای مازاد دولتی و بورس های مختلف سهام توسط دولت آغاز شده است. ” از طرف دیگر متقاضیان می توانند با همان شرایط خرید کنند و نظم مطلوبی در این زمینه برقرار می شود. از طرف دیگر به بورس سهام فرصت ارائه کالاهای شخصی داده شده است که می تواند به یافتن قیمت مناسب در کشور و ایجاد بازار املاک و مستغلات شفاف و رقابتی کمک کند.

سرانجام ، وی اظهار داشت که روشنایی کانون توجه شفافیت در بخشهای مختلف و فعالیتهای اقتصادی ، از التهاب در بازار جلوگیری می کند و به افزایش تولید و رفع موانع کمک می کند. بنابراین ، دسترسی به حجم کم و زیاد مسکن در اتاق شیشه ای. بورس کالا ، فضا حاکم بر شفافیت در این زمینه است و به نفع اقتصاد و مردم خواهد بود.