اخبار جامعه

دستگیری یک قاتل در داراب

خبر فوری / فارس فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس از دستگیری مردی که یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرد خبر داده است.

سرهنگ علیرضا نوشاد در توضیح این خبر گفت: روز گذشته پس از اعلام گزارش درگیری منجر به كشته شدن 110 مأمور پلیس در شهرستان داراب ، پلیس “11 امام” در 2 دقیقه به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش خبر فوری ، به نقل از پلیس فارس ، نوشاد افزود: در تحقیقات اولیه پلیس با مجروح شدن فردی ناشناس و کشته شدن فرد دیگر ، کلاش با سلاح مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده پلیس شهرستان در داراب ادامه داد: به محض حضور مناسب پلیس ، مهاجم که در محاصره پلیس پیدا شد و دیگر فرصتی برای فرار نداشت ، شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد.

نوشاد با بیان اینکه یکی از یازده پلیس امام توسط این قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، افزود: پس از تسلیم نشدن قاتل به پلیس ، بلافاصله نیروهای کمکی حاضر شدند و قاتلی را که قصد فرار با موتور سیکلت را داشت ، زخمی کردند. و دستگیر

یک فرمانده انتظامی داراب گفت: در این حادثه یک مرد 45 ساله و یک افسر پلیس زخمی شدند و جسد یک مرد 42 ساله که به بیمارستان منتقل شد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

وی با یادآوری اینکه قاتل 39 ساله به دلیل جراحات وارده به بیمارستان اعزام شده بود ، خاطرنشان کرد: در بازجویی اولیه قاتل دلیل قتل را درگیری شخصی با مقتول اعلام کرد.

نوشاد با بیان اینکه وضعیت کلی مصدومان این حادثه مطلوب است ، گفت: همیشه با اعتدال ، صبر و حوصله در حوادث زندگی روزمره و آموزش مناسب خانواده و کنترل احساسات ، از بسیاری از حوادث و جرایم غیرقابل حل جلوگیری می کند.

انتهای پیام