اخبار فرهنگی

دانلود فیلم در مدت معلوم 2 ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان

فیلم در مدت معلوم 2 ؛ زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان

داستان فیلم فیلم در مدت معلوم 2

فیلم در مدت معلوم 2 دو (Dar Moddat-e-Maloom 2) میثم جوانی است که کتابی منتشر نشده در ارتباط با ازدواج موقت و فشارهای جنسی جوانان دارد و سعی دارد از طریق راه حلی که فکر می‌کند صحیح است، معضلات مشکلات اجتماعی جوانانی که تحت فشار هستند را برطرف سازد اما…

دانلود فیلم در مدت معلوم 2 ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان

بازیگران فیلم در مدت معلوم 2

بازیگران فیلم : [جواد عزتی] ، [ویشکا آسایش] ، [هومن سیدی] ، [اکبر عبدی] ، [علی اوسیوند] ، [طوفان مهردادیان] ، [صبا گرگین پور] ، [شهره قمر] ، [گوهر خیراندیش] ، [مهدی فقیه] ، [مجید شهریاری] ، [علی سلیمانی] ، [سلمان فرخنده] ، [اصغر کرد بچه] و…

خلاصه داستان فیلم در مدت معلوم 2

میثم جوانی است که کتابی منتشر نشده در ارتباط با ازدواج موقت و فشارهای جنسی جوانان دارد و سعی دارد از طریق راه حلی که فکر می‌کند صحیح است، معضلات مشکلات اجتماعی جوانانی که تحت فشار هستند را برطرف سازد اما..

سایر عوامل فیلم در مدت معلوم دو

[نویسنده: مهدی علی میرزایی] ، [مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد] ، [تدوین: حسن ایوبی] ، [موسیقی: آریا عظیمی نژاد] ، [مدیر تولید: جعفر گودرزی] ، [طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی] ، [طراح چهره پردازی: شهرام خلج] ، [صدابردار: فرخ فدایی] ، [صداگذار: حسین ابوالصدق] ، [دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی مردانی] ، [عکاس: لیلا خوش کنار]

درباره فیلم فیلم در مدت معلوم 2

فیلم Dar Moddat-e-Maloom محصول کشور ایران و در ژانر رمانتیک، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Vahid Amirkhani در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. در فیلم در مدت معلوم بازیگرانی چون اکبر عبدی، هومن سیدی، جواد عزتی، ویشکا آسایش، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

محسن جاهد تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با سایت خبر فوری و رخشاره درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: به زودی پیش‌تولید فیلم سینمایی «در مدت معلوم 2» که قسمت اول آن را وحید امیرخانی ساخته بود آغاز می‌کنم که البته قرار بود این کار سال گذشته انجام شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا روند تولید متوقف شد.

داستان قسمت دوم فیلم در مدت معلوم

داستان قسمت دوم فیلم در مدت معلوم کاملاً متفاوت با فیلم اول است، چراکه قصه قسمت اول به پایان رسیده است و در «در مدت معلوم 2» داستانی دیگر با بازیگرانی جدید آغاز می‌شود. فیلمنامه این کار را مهدی علی میرزایی نوشته است و کارگردانی قسمت دوم این فیلم سینمایی را احتمالاً رویا شریف که در فیلم اول یکی از تهیه کنندگان کار بود برعهده دارد.

در تصمیم‌گیری‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این فیلم، قسمت سومی نیز داشته باشد. و درحال حاضر قسمت دوم «در مدت معلوم» پروانه ساخت دریافت کرده است.

دلیل ادامه دادن آن تنها موفقیت قسمت اول آن نیست بلکه قصه این ظرفیت را دارد تا در قالب کارهای دیگر ادامه پیدا کند. قسمت دوم این فیلم سینمایی در تهران و یک کشور اروپایی جلوی دوربین خواهد رفت، البته اگر امکان فیلمبرداری در یکی از کشورهای اروپایی مهیا نشد در یکی از کشورهای همسایه آن را مقابل دوربین می‌بریم.

فیلم در مدت معلوم به کارگردانی وحید امیرخانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، مهدی فقیه، طوفان مهردادیان , علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای دانلود فیلم در مدت معلوم 2 به این لینک از رخشاره مراجعه کنید.

سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی از سایت رخشاره

سریال زخم کاری با حضور جواد عزتی اثر محمد حسین مهدویان، کارگردانی است که پیش از این با ساخت دوگانه‌ی ماجرای نیمروزی یک و دو در میان هنر دوستان بیش از پیش شناخته شد. مهدویان با ساخت سریال زخم کاری، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی فیلمی در پلتفرم‌های آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است.

با تجربه‌ی تماشای اثرهای قبلی مهدویان و نقش آفرینی بازیگران شاخصی چون رعنا آزادی ور، سارا بهرام، محسن تنابنده و امیر جعفری، کاربران می‌بایست منتظر باشند تا با دانلود سریال زخم کاری از وبسایت رخشاره https://rokhshareh.com/zakhme-kari-series، شاهد داستانی جنجالی و پر بازیگر باشند.

اگر قصد دانلود سریال زخم کاری جواد عزتی را دارید لازم است بدانید، عوامل این سریال در نشست‌های خبری خود درباره‌ی داستان سریالی که فیلم‌برداری آن را در سکوت کامل خبری آغاز کرده‌اند، تعریفی تحت عنوان سلطه‌گری و ماجراجویانه بودن دارند.

همچنین میتوانید برای دانلود سریال خاتون، سریال ماساژور، سریال میدان سرخ، سریال جیران، سریال قبله عالم، سریال آهوی من مارال، سریال نوبت لیلی، دانلود سریال یاغی، سریال آکتور، سریال جزیره، سریال کلاغ، سریال سلام بمبئی، سریال دادزن، سریال اسپینجر، سریال مترجم، سریال نیسان آبی، سریال سرگشتگی، سریال جسدهای شیشه ای، سریال گیسو، سریال دراکولا، سریال زخم کاری، دانلود سریال شاخ آفریقا، سریال حرفه ای، سریال کافر، سریال خون خورده، سریال هفت، سریال سودا، سریال مریخی‌ها به رسانه رخشاره مراجعه کنید.