اخبار عمومی

حضور بیش از ٨٠ هزار رای اولی در فارس/ثانیه های حساس انتخابات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، طبق آماری که مسئولان استان فارس ارائه داده اند بیش از سه میلیون و 545 هزار نفر در استان فارس حق رأی دارند. این پایگاه رای گیری مسخره ، میزان قابل توجهی از مشارکت در این استان را نشان می دهد.

با توجه به اینکه آخرین آمارها نشان می دهد جمعیت استان فارس کمی بیش از 5 میلیون نفر است ، حق 3 میلیون تا 545 هزار نفر در استان نشان دهنده نقشی است که مردم فارس در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته اند.

استان فارس با 5000 کیلومتر مساحت و بیش از 5 میلیون نفر جمعیت بیشتر از بسیاری از استانهای کشور و چندین کلانشهر کشور در انتخابات نقش دارد.

یکی از خواسته های جمعیت فارس از رئیس جمهور بعدی دستیابی به توسعه همه جانبه و موقعیت اصلی استان فارس است. استان فارس از قابلیت های منحصر به فردی در همه زمینه ها برخوردار است و به عنوان یک تقاطع در کشور و همزمان در ترمینال هوایی کشور ، چندین قابلیت وجود دارد که می تواند به این مهم در استان فارس دست یابد. لازم به ذکر است استان فارس یکی از استانهایی است که در سالهای اخیر با مشکل کمبود آب روبرو بوده و در صورت عدم رسیدگی به این مشکل شاهد خواهیم بود که کشاورزی در استان فارس با مشکل جدی مواجه خواهد شد

یکی از موضوعات مهم در انتخابات تأمین امنیت در انتخابات است ، بنابراین به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و شهر در استان فارس. برای تأمین امنیت و با توجه به امکان رأی گیری ، 3 هزار و 844 رأی دهنده رای خواهند گرفت جیری امنیت رای دهندگان تا ساعات اولیه صبح شنبه تا آخرین ساعات رای گیری ادامه خواهد داشت.