اخبار سلامتکسب و کار خبر فوری

بوگیر سطل زباله نانوسان خوبه؟

تمیزی و نظافت در تمام دوره­ ها دغدغه­ انسان‌ بوده و همواره برای آن تلاش فراوان کرده است. سطل زباله یکی از وسایلی است که همیشه در معرض میکروب­ها و زباله ­ها قرار دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با گذشت زمان سطل زباله خانه بوی نامطلوبی گرفته باشد و باعث ناراحتی شما شود. بوگیر سطل زباله نانوسان یکی از محصولاتی می‌باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است و این مشکل را به راحتی می­تواند حل کند. با استفاده از این بوگیر، به راحتی از رشد باکتری، قارچ و میکروب جلوگیری می‌شود. ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی دکتر بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده‌ایم. در ادامه مطلب به بررسی مشخصات بوگیر سطل زباله و موتور شوی نانوسان از محصولات نانوسان، مزایا، روش استفاده و … آن می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

بوگیر سطل زباله نانوسان بیز ( PHYTO SUN ) چیست؟

بوگیر سلط زباله یه محصول چند کاره می باشد که علاوه بر از بین بردن بوی نامطبوع سطل زباله، آن را کاملا آنتی باکتریال و ضد عفونی می کند. این محصول بسیار با کیفیت می باشد و در ساخت آن از تکنولوژی نانو نیز استفاده شده است. تمامی مجوز ها و گواهی نامه های اروپایی را دارد و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.

وقتی به موقع سطل زباله را خالی نکنیم به مرور زمان بوی بدی از آن متصاعد می شود. این عمل علاوه بر بوی بد زمینه سازی خوبی برای ایجاد بیمار یهای تنفسی می کند. بیز محصولی جدید از شرکت نانوسان را با تکنولوژی به روزتولید کرده است. بوگیر سطل زباله نانوسان یا فیتو سان PHYTO SUN محصولی کار آمد و کاملا به صرفه برای هر خانه می باشد.یک محصول قوی واثر گذار برای رفع بوی نامطلوبی که سطل زباله در فضای خانه ایجاد کرده است.

با اسپری این محصول داخل سطل زباله ، پس از چند دقیقه سطل زباله کاملا ضد عفونی و عاری از بوی نا مطبوع حاصل از مواد غذایی مانده در سطل زباله می گردد. آنتی باکتریال سطل زباله بیز از به وجود آمدن هر گونه کرم و حشره در سطل زباله جلوگیر می کند. فرمولاسیون این محصول علاوه بر خوشبوکنندگی، ضدعفونی کننده، آنتی باکتریال نیز می باشد.

اطلاعات بیشتر از بوگیر سطل آشغال

  • از بین بردن کامل، قاربوگیر سطل زباله نانوسانچها، باکتریها، ویروس و انواع میکروب ها
  • مقداری از محصول را داخل سطل زباله اسپری نمایید. ( مقدار محصول به حجم سطل زباله بستگی دارد )
  • درب سطل را بسته و اجازه بدهید چند دقیقه ای تا فرآیند ضد عفونی انجام شود.
  • پس از چند دقیقه سطل زباله کاملا ضد عفونی و عاری از بوی نا مطبوع حاصل از مواد غذایی مانده در سطل زباله می گردد.
  • در صورت برخورد با لباس احتمال رنگبری پارچه وجود دارد.
  • در صورت برخورد با پوست احتمال سوزش موقت وجود دارد.

قیمت بوگیر سطل زباله نانوسان در فروشگاه آقای بیز

از جمله عوامل موثر بر قیمت بوگیر سطل زباله نانوسان، می‌توان به حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما اشاره کرد. به این منظور هرچقدر حجم سفارشات بیشتر باشد، تخفیفات ویژه لحاظ می‌شود. اغلب سوالی که پرسیده می‌شود این است که چرا قیمت­ها در سایت­ها و فروشگاه­های مختلف متفاوت است؟ متاسفانه بعضی از افراد سودجو نمونه­های تقلبی و غیر اصلی را با قیمت­های متفاوت و بسیار گران‌تر به فروش می‌رسانند که باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده‌اند.

ما در فروشگاه آقای بیز بوگیر سطل زباله نانوسان را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس مشتریان عزیز عرضه قرار داده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

کاربرد بوگیر سطل زباله نانوسان چیست ؟

CLEAN BIN یک بوگیر سطح زباله است. این محصول یکی از قوی ترین و کاربردی ترین محصولات NANO SUN می باشد. فیتوسان یا همان کلین بین تحت لیسانس آلمان در ایران تولید می شود و می تواند خدمتی نو به منزل شما ارائه دهد. سطل آشغال ها که همیشه مدتی غذاهای اضافه یا آشغال ها درون آن می مانند پس از مدتی بسیار زیاد بوی بدی تولید می کنند که این بوی بد ناشی از گندیدن و تولید میکروب های مختلف است. مخصوصا زمانیکه موادغذایی گوشتی درون آن قرار بگیرد .

حتی پس از تخلیه و بیرون بردن آشغال ها باز هم بوی بد آنها رفع نمی شود و میکروبهای آن همچنان به دیواره سطل چسبیده اند . در اینجاست که کلین بین می تواند بسیار سریع وارد عمل شود و تمامی بوی بد سطل را از بین ببرد.  علاوه بر این باعث کشته شدن تمامی انواع میکروب ها و باکتری ها در کسری از ثانیه می شود که علاوه بر اینها سطل را بسیار خوشبو می کند.

روش استفاده :

مقداری از این محصول را به دیواره ها و کف سطل آشغال اسپری می کنید و درب آن را می بندید و میگذارید درب سطل دقایقی بسته بماند تا فرایند گندزدایی وضدعفونی شدن بطور کامل انجام شود.

آیا استفاده از بوگیر سطل زباله نانوسان برای پوست دست خطر دارد؟

بله، باید سعی کنید در هنگام استفاده حتما از دستکش استفاده کنید و یا از تماس محتویات محصول با پوست بدنتان جلوگیری کنید. در صورت تماس با پوست بده امکان ایجاد التحاب پوستی نظیر سوزش و خارش وجود دارد.

8 نکته زیرکانه برای از بین بردن بوی بد سطل زباله و خوشبو کردن سطل آشغال

بعد از آمدن به خانه بعد از یک روز طولانی ، تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که ریلکس و استراحت کنید و از برخی از زمان هایی که در خانه کاری نمی کنید لذت ببرید. اما درست همانوقت که می خواهید کفش های خود را در بیاورید، در راهرو متوجه بوی نامطبوع عجیبی می شوید. آیا این بوی یک حیوان مرده است؟ یا ناهار دیروزه؟ نه. این بو از سطل آشغال نشات میگیرد. بوی بدی میدهد! با وجود تخلیه منظم سطل آشغال، سطل های زباله اغلب می توانند بوی نامطلوبی را ایجاد کنند که در اطراف خانه پخش شود. در اینجا ما 8 نکته ساده برای از بین بردن صحیح بوی مخوف سطل آشغال شما داریم!

1. روزنامه های خود را بازیافت کنید

    آیا می دانید که حتی اگر روزانه پلاستیک سطل آشغال خود را عوض کنید ، بازهم سطل آشغال شما همچنان می تواند یک لایه کثیف خاکستری قهوه ای مرموز را در پایین سطل جمع کند.

    نه تنها نگاه کردن به این موضوع ناخوشایند است ، بلکه بوی قوی نیز دارد.چند لایه روزنامه را در پایین سطل آشغال قرار دهید. این کاغذ مایعات را به خود جذب کرده و ماندگاری بوی بد را متوقف می کند.

2. استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن بوی سطل زباله

    جوش شیرین فقط برای پخت و پز مناسب نیست.

    پودر سفید کوچک می تواند کارهای بیشتری انجام دهد – مانند جذب بو. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که:

    در قسمت زیر سطل خود مقداری جوش شیرین بپاشید و یک کیسه زباله جدید درون آن قرار دهید.

3. ظرف شن گربه برای از بین بردن بوی بد سطل زباله

    ظرف شن گربه نه تنها بوی نامطبوع دوستان چهار پای ما را که پشت سر می گذارند از بین می برد  بلکه به همان اندازه در از بین بردن بوهای تندی که از سطل آشغال شما بیرون می آید نیز مهارت دارد.

    به آسانی کمی شن گربه روی پایه سطل آشغال بپاشید.هر بوی نامطبوعی در یک چشمک زدن جذب می شود.

4. دانه های ‘فوق العاده’ قهوه برای از بین بردن بوی بد سطل زباله

    استرالیا یک کشور و ملت قهوه دوست است ، اما آیا می دانید دانه هایی که این نوشیدنی را بسیار خوشمزه می کنند، غیر از هوشیاری ملت (هوشیار نگه داشتن مردم) ، استفاده های زیاد دیگری نیز دارد؟

    خاصیت دانه های قهوه به ویژه برای خنثی سازی بو بسیار مناسب است.نکته ما: دانه های قهوه را در یک کاسه کوچک پر کنید و آن را در زیر سطل زباله قرار دهید.

5. لیمو؛ آفتابی برای برای از بین بردن بوی بد سطل زباله

    لیمو ، یکی از بهترین مواد پاک کننده طبیعی است که می توانید در آشپزخانه خود داشته باشید.

    این ابزاری ایده آل برای پوشاندن و از بین بردن بوهای بد است.تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که:چند برش لیمو را کف سطل آشغال خود قرار دهید.

6. سفید کننده برای از بین بردن بوی بد سطل آشغال

    سفید کننده نه تنها برای دفع بوی سطل زباله موثر است بلکه این سفید کننده می تواند کارهای بیشتری را انجام دهد! یعنی ، در وهله اول تمام گونه های باکتری هایی که بو را ایجاد می کنند از بین می برد.

    بنابراین ایده خوبی است که هر از چند گاهی سطل آشغال خود را کاملاً با مواد سفید کننده تمیز کنید. 3 فنجان سفید کننده را با 4 لیتر آب مخلوط کنید.

    بعد فقط ان را تمییز کرده، بگذارید خشک شود ، حالا شما یک سطل زیبا با بویی تازه دارید.

7. سرکه پاک کننده جهانی برای از بین بردن بوی سطل زباله

    ما نمی توانیم سرکه را فراموش کنیم.اگر وقت آن است که به سطل بد بو خود اعلام جنگ کنید ، سرکه را امتحان کنید.

    یک کتری پر از آب را بجوشانید ، وقتی آماده شد آن را در سطل آشغال بریزید و به سادگی سرکه را  به ان اضافه کنید.

    درب سطل آشغال را ببندید (بخار به شما کمک می کند تا آلودگی های سرسخت را از بین ببرید) و نیم ساعت صبر کنید.سپس ان(مخلوط اب و سرکه) را بیرون ریخته و خشک کنید.

8. برای از بین بردن بوی بد سطل زباله آن را در مکانی در سایه قرار دهید

    زباله ها نباید در معرض تابش مستقیم خورشید ، یا گرمای اجاق گاز قرار بگیرند.گرما روند تخمیر زباله ها و انتشار باکتری ها و میکروب ها را تقویت می کند.