اقتصادی

دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

وزیر راه و شهرسازی درگذشت دو خبرنگار در تصادف واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان غرب آذربایجان را تسلیت گفت و دستور ویژه ای را به سازمان راهداری و حمل و نقل و کمیسیون ایمنی راه ها جهت تحقیق یک تصادف رانندگی در نقده آنچه لازم است انجام دهید.

به گزارش خبر فوری ، محمد اسلامیک اظهار داشت که “بر اساس اطلاعات اولیه دریافت شده ، در این حادثه دو خبرنگار روزنامه نگار ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی ، خبرنگاران سخت ، متعهد و دلسوز از ایرنا و خبر فوری کشته شدند” با جامعه خبری ابراز همدردی و تسلیت گفت . به همکاران با عزیزان این خبرگزاری ها و به ویژه بستگان عزیزان و کسانی که در این حادثه زخمی شده اند دستور ویژه داده شد تا به سرعت علل حادثه را بررسی کنند.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد کمیته های مندرج در مواد 31 و 11 مواد 31 و 12 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بلافاصله تشکیل و گزارش مربوطه مورد بازنگری قرار گیرد. کمیسیون ایمنی راه همچنین در صورت گزارش و بروز خطای احتمالی ، باید با مقصر حادثه برخورد شود.

براساس این گزارش ، یک تیم متخصص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در محل حادثه حضور دارند و در حال بررسی میزان حادثه هستند.

دو خبرنگار روزنامه نگاری به نام های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی ، خبرنگاران سخت کوش ، متعهد و دلسوز خبرگزاری های ایرنا و خبر فوری ، هنگام واژگونی اتوبوس حامل روزنامه نگاران در حین انتقال به تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه جان خود را از دست دادند.

وزارت راه و شهرسازی ضمن تسلیت به مدیران کل خبرگزاری ها و رسانه ها ، آرزوی تسریع در شفای همه مصدومان را دارد.

انتهای پیام