اخبار عمومی

مزایای ادغام نرم افزار حسابداری با CRM

با رشد مشاغل، تعداد سیستم هایی که در درون یک سازمان استفاده می شود، گاهی اوقات بیش از حد مجاز است.

هر تیم به طور معمول چرخه تدارکات خاص خود را خواهد داشت و اگر از آنها پشتیبانی نشود، اغلب تیم های دیگر را در روند خرید درگیر نمی کنند. یکی از رایج ترین مواردی که ما شاهد آن هستیم خریدهای CRM است که می تواند مشکل را حتی بیشتر کند. به همین دلیل، ما درمورد ۳ دلیل اصلی برای در نظر گرفتن ترکیب CRM با یک برنامه حسابداری صحبت خواهیم کرد و هر موفقیتی چشم شما را به قدرت یک راه حل یکپارچه باز می کند!

حسابداری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری حسابداری CRM برنامه ای است که به حسابداران، متخصصان مالیات و کارکنان حسابداری کمک می کند تا هم اطلاعات و روابط مشتری را مدیریت کنند. حدود ۶۲٪ از شرکت های حسابداری از سیستم CRM استفاده می کنند، در حالی که تنها کمتر از ۵٪ به طور منضم از آن استفاده می کنند. در حالی که بسیاری از سیستم عامل های CRM برای سازماندهی داده بسیار مناسب هستند، بسیاری از آنها از نظر “R” یا رابطه رابطه ندارند.

چرا ابزارهای حسابداری با CRM ادغام شده اند؟

ساده ترین راه برای فهمیدن اینکه درآمد شما از کجا تأمین می شود، ترکیب نرم افزار حسابداری با CRM است. دلایل اصلی اتصال این دو نرم افزار را در زیر مشاهده می کنید.

اطلاعات بهتر و بهره وری پیشرفته

ما می دانیم که همه از مدیر متنفر هستند، اما همه ما آن را یک شر ضروری می دانیم. بسیاری از مشتریانی که با آنها کار می کنیم ناآگاهانه مدیر خود را دو برابر کرده اند. هر حسابی که آنها می فروشند نه تنها در CRM بلکه در سیستم حسابداری نیز باید تنظیم شود.

به روزرسانی اطلاعات تماس کلیدی در هر دو سیستم بسیار مهم است. دوبار ورود نیز لازم است، اما این اطلاعات اغلب از طریق ایمیل ارسال می شود یا برای به روزرسانی به تیم دیگری ارسال می شود، که این مدت زمان مورد نیاز تیم شما برای نوشتن، خواندن و پاسخ به ایمیل ها را سه برابر می کند. همه ما با ایمیل می توانیم کار کمتری انجام دهیم!

سپس فرآیند تأیید وجود دارد. اما برای افراد بی نظم، مشکلات بالقوه ای دارید که می تواند پول نقد شما را تحت تأثیر قرار دهد اگر کسی آن را فراموش کند و فاکتورها از دست برود یا برای شخص اشتباهی ارسال شود و….. صادقانه بگویم، به نظر مشتری خوب نمی رسد و یکی از عوامل نا رضایتی اوست.

چه چیز دیگری می تواند برای افزایش بهره وری به اشتراک گذاشته شود؟

قیمت ها!

اغلب اوقات، کنترل قیمت و نرخ توافق شده در سیستم مالی شما یا هر دو حفظ می شود. CRM یکپارچه می تواند به شما امکان تبادل اطلاعات بین سیستم های مختلف را بدهد، بنابراین فروشندگان شما می دانند که در طول تاریخ چه قیمت هایی با مشتری توافق شده است و تیم مالی لازم نیست نگران طراحی مدل های قیمت خود باشند. به طور کلی، حذف خطاهای قیمت احتمال بیشتری دارد و بنابراین می تواند به شما کمک کند زمان ارسال پیشنهاد / بازرسی را کاهش دهید، زمان های امیدوار کننده پاسخ را بهبود ببخشید و از رقابت خود جلوتر باشید.

اطلاعات مالی را به اشتراک بگذارید.

مزیت دوم ما اشتراک اطلاعات مالی هر دو طرف است. با دسترسی تیم فروش خود به اطلاعات مالی، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان وقت خود را صرف سفارش هایی نمی کنند که دارای اعتبار بالایی هستند و یا اینکه آن را با ملایمت صرف می کنند و تأثیر پرداخت ها را به طور منظم رد می کنند، بنابراین می توانید در پرداخت بدهی سریع باشید.

این نه تنها به آنها امکان دسترسی به معاملات گذشته را می دهد، نه تنها به آنها اجازه می دهد تا نرخ های قبلاً توافق شده یا توافق شده را بازبینی کنند، بلکه به آنها امکان می دهد سریع به سوالات مشتری پاسخ دهند. فروشنده معمولاً شخصی است که واقعاً با خریدار تعامل دارد. این به آنها امکان می دهد بدهی های خود را با کارآیی بیشتری ردیابی کنند، که راهی عالی برای سالم نگه داشتن جریان نقدی شماست.

همچنین توجه داشته باشید که اشتراک اطلاعات می تواند از هر دو طرف انجام شود. با صرفه جویی در هزینه های CRM و سفارشات بالقوه شما، اگر یک معامله بزرگ بالقوه در راه است، آنها می توانند با تلاش بیشتر با احتیاط بیشتری حرکت کنند، یا اگر مشتری خطرناک هستند سر خود را به سمت شما بلند کنند!

سرنخ خود را افزایش دهید.

واقعیت این است که آسانترین مشتری برای فروش کسانی هستند که قبلاً از شما خرید می کنند. آمارهای اخیر نشان می دهد که خرید مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ خرید موجود هزینه دارد. نه تنها این، مشتری موجود ۶۰-۷۰ بیشتر از شما است و احتمال فروش به مشتری جدید ۵-۲۰ است. با ادغام سیستم حسابداری خود با CRM می توانید کمپین های بازاریابی موثر و هدفمندی را بر اساس سابقه مشتری ایجاد کنید.

تاکتیک های موثر ممکن است شامل فروش یا فروش مجدد باشد، به عنوان مثال فروش یا پشتیبانی مجدد. یا یک کمپین خرید تکراری که در آن مشتریانی را هدف قرار می دهید که قبلاً محصول را با تخفیف یا به منضور ارتقا فروش در آینده خریداری کرده اند. همچنین می توانید کمپین هایی را برای غیر مشتری ها سازماندهی کنید. به عنوان مثال، ممکن است لوازم اداری را بفروشید. مداد، فولادها و موارد دیگر. می توانید کاغذ و جوهر تهیه کنید که میزهای دفتر عمومی را خریداری نکنند. جمع آوری حساب های شما نه تنها می تواند در وقت و منابع شما صرفه جویی کند بلکه به سود شما نیز خواهد بود!

CRM باید دروازه ورود به تمام اطلاعاتی باشد که شما برای مدیریت تجارت خود نیاز دارید. با این حال، برای اکثر کارآفرینان و بازاریابان، استفاده از CRM از لذت کمی برخوردار نیست. آیا می توانید هر دلار را در تجارت خود به یک معامله خاص یا یک کمپین بازاریابی اختصاص دهید؟

اگر CRM و نرم افزار حسابداری شما با هم کار می کنند، از این به بعد پاسخ شما مثبت خواهد بود.

ادغام نرم افزار حسابداری با CRM چه مزیت هایی برای شما دارد؟

برای کارهای مدیریتی وقت بگذارید.

هنگامی که CRM و نرم افزار حسابداری شما به طور جداگانه کار می کنند، تیم شما باید زمان ارزشمندی را صرف بارگذاری دستی اطلاعات مالی در CRM کند. این نوع کارها، خصوصاً برای شرکتهایی که از سیستمهای پیچیده استفاده می کنند یا طیف وسیعی از محصولات دارند، می توانند به طرز باورنکردنی طولانی شوند. با پیوند CRM به طور مستقیم به نرم افزار حسابداری خود، می توانید فرآیند های صورتحساب و اداری خود را ساده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که مشتری فاکتور می پردازد، داشتن یک سیستم یکپارچه می تواند جزئیات فاکتور پرداخت شده را با سوابق CRM مربوطه مطابقت دهد.

منابع درآمد را مشخص کنید.

علاوه بر همسویی درست اطلاعات مالی شرکت شما با سوابق مشتری، همگام سازی سیستم های شما با یکدیگر، ردیابی برخی مکالمات فروش و فعالیت های بازاریابی در CRM را برای درآمد آسان می کند.

این اطلاعات برای شرکتهایی که می خواهند فروش را افزایش دهند، از آنجا که درآمد حاصل می شود، بسیار مهم است و مسئولیت کمک به خط پایین را برای تلاشهای بازاریابی، فروش و خدمات آسان می کند.

احتمال خطا را از بین ببرید.

علاوه بر زمان صرف شده برای ورود دستی به سیستم، ایجاد اتوماسیون بین CRM و نرم افزار حسابداری شما احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد، اطمینان حاصل کنید که داده های شما به طور مداوم به روز می شوند و دقیق تر هستند.

نتیجه

همانطور که می بینید، ترکیب CRM شما با راه حل حسابداری Sage مزایای بالقوه زیادی دارد، بنابراین یک خلاصه:

  • کاهش داده و احتمال خطا
  • با صرف زمان کمتری روی ایمیل های داخلی، ایمیل های دریافتی را از صندوق ورودی خود حذف کنید
  • تکرار سفارشات و فاکتورها و ورود مجدد را متوقف کنید
  • با ادغام قیمت، نیاز به مجوزهای اضافی را برطرف کنید
  • پیشنهاد معاملات نقدی را تسریع کنید
  • منبع واحد اطلاعات مشتری
  • اختلافات فاکتور در مورد خطاهای ورود داده را کاهش می دهد
  • مشاهده وضعیت مالی مشتری بین تیم ها را افزایش دهید
  • برای تسریع در پیگیری اعتبار، از پیوندهای فروش استفاده کنید
  • اطمینان حاصل کنید که مشتریان در سقف اعتبار باقی می مانند
  • مطمئن شوید که امور مالی شما عاری از هرگونه معامله مهم است
  • با آگاهی از مشتریان غیرپرداخته، خطر را کاهش دهید
  • دسترسی به داده های تاریخی به آمادگی بیشتر فروش کمک می کند
  • بازاریابی هدفمندتر
  • بازاریابی را بر اساس سابقه خرید قبلی هدف گذاری کنید
  • فرصت های فروش متقابل
  • خریدهای مکرر را برای به حداکثر رساندن درآمد و اطمینان از حفظ مشتری هدف قرار دهید.