اخبار ورزشی

پرواز «ستارگان ایران زمین» به توکیو/ آغاز حماسه «همه برای ایران» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، موکب کاروان ورزش ایران عصر روز شنبه توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ، سیدرضا صالحی رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای اولین تیم اعزامی آنها برگزار شد. المپیک 2020 توکیو.

خواندن سوگندنامه ورزشکاران
در ابتدای این مراسم ویدئویی از ورزشکاران ایرانی در حال آماده سازی برای حضور در المپیک نمایش داده شد و سپس سوگندنامه ورزشکاران توسط عضو تیم ملی شمشیربازی پاکدامن و تیم ملی کاراته حمیده عباسعلی قرائت شد

صالحی امیری: ما از ذائقه ملت ایران لذت خواهیم برد
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: ما معتقدیم که ماه اوت کاروان ورزشی ملت ایران را به وجد می آورد. من قول می دهم ملت ایران قبل از اواسط ماه اوت شیرین شود. در مکالمه با توکیو ، تمام قدرتها در شهر آماده پذیرایی از همراهان ایرانی هستند و در روزهای آینده ، اکثریت هیئت همراه اعزام می شوند و ما افتتاحیه را در اول آگوست خواهیم داشت.

وی درباره ارزیابی مدال اظهار نظر کرد بیار اطرافیان ایرانی همچنین گفتند: “حمایت و تشویق مادی و معنوی انجام شده وظیفه ما بود.” سال گذشته 50 میلیارد گوجه فرنگی به فدراسیون ها و امسال نیز 50 میلیارد گوجه فرنگی را در چهار ماه اول سال کمک کردیم. بودجه ارزی عرضه ما انجام دادیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد که کاروان های ایران امروز بدون هیچ نگرانی و نگرانی عازم توکیو می شوند. در توکیو ، برای گرفتن مدال وران ما 10 هزار یورو طلا ، 5000 یورو نقره و 3500 یورو برنز به عنوان جوایز سکو پرداخت خواهیم کرد. در مقابل ، وزارت ورزش به خود جایزه مدال داد وران او خواهد داد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این مدت میزان حمایت از کاروان ورزشی ایران نسبت به دوره های گذشته 20 درصد افزایش یافته است. ملاقات شده است.

عبادی پور: ما در المپیک با تمام توان می جنگیم
میلاد عبادی پور ، هم تیمی والیبال ایران در این مراسم گفت: ما انتظار نداشتیم در لیگ ملت ها به چنین نتیجه ای برسیم. اما المپیک بسیار متفاوت است. به همین دلیل ما با تمام انگیزه های خود به توکیو می رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

قطعاً مسابقات سختی را در توکیو خواهیم داشت ، اما با سعید معروف ، سید محمد موسوی و … بازیکنان هر تیم ، برای کسب نتایج خوب به المپیک خواهیم رفت. قول دادن سخت است زیرا ما نمی خواهیم مردم را شرمنده کنیم.

سلطانی فر: ورزشکاران ایرانی آره آنها نخبگان جهان هستند
وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: ورزشکاران به المپیک اعزام می شوند آره نخبه بیشتر آنها و آنها بهترین در جهان هستند. برخلاف سایر رویدادها ، المپیک مواردی نیست که هرکسی بتواند برای آن مجوز بگیرد. المپیک محل نخبگان است بیشتر آنها آنها افراد هستند و برای گرفتن مجوز و شرکت در مسابقات مختلف باید دو تا سه سال کار کنند.

وی ادامه داد: در تمام دنیا اما ما تعداد زیادی ورزشکار از رشته های مختلف داریم که در سطح ملی تلاش می کنند. پوست ایران برای گرفتن سهمیه راهی طولانی را طی کرده است. تیم والیبال ایران در میان 12 کشور برتر جهان قرار خواهد گرفت. بسکتبال و 12 تیم برتر جهان در این مسابقات شرکت می کنند.

مسعود سلطانی فر ادامه داد: آن شالله با یک تصمیم خاص و دعای خیر مردم و کمک مسئولان ، نتایج شأن ورزش های ایرانی را دریافت کنید.

تیم ملی شمشیربازی: ما برای پرچم ایران خواهیم جنگید
مجتبی عابدینی ، هم تیمی شمشیربازی ایران گفت: رفتن به المپیک و شرایط آن: “شرایط من نسبت به گذشته بسیار بهتر است. المپیک متفاوت است و امیدوارم بتوانیم مدال بگیریم. اگر اکنون خیلی عرق می کنیم و رنج می کشیم ، برای پرچم کشور ما و امیدوارم که این برای مردم ایران باشد شمشیربازان ایرانیان می توانند در 2 و 6 آگوست که یک روز مهم برای جامعه موانع است مردم را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: “ما سرباز مردم هستیم و فقط از مردم دعای خیر نمی خواهیم.” همه ورزشکارانی که به المپیک می روند زحمت کشیده اند و فقط مدال می خواهند. از مردم می خواهم که برای من دعا کنند تا دستم را به طور کامل برگردانم.

علی پاکدامن ، یکی دیگر از اعضای تیم ملی شمشیربازی اعزامی به المپیک توکیو ، گفت: ما متعهد هستیم که سربازان هوشیاری برای ورزش در کشور خود باشیم و آنچه را که می توانیم نشان دهیم. در شرایط فعلی باید بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

پرواز “ستارگان زمین” به توکیو
اولین تیم کاروان های ورزشی ایران ، والیبال ، شمشیربازی ، تیراندازی با کمان ، تنیس روی میز و تکواندو در پایان این مسابقه با همراهی وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برای آغاز مسابقات راهی توکیو شدند. روز دوم آگوست.