اقتصادی

تامین مالی طرح جمع‌آوری فاضلاب آبادان توسط بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران در تفاهم نامه ای با شرکت آب و فاضلاب خوزستان 4 میلیارد اریال به پروژه جمع آوری فاضلاب آبادان اختصاص داد.

به گزارش خبر فوری ، با اشاره به روابط عمومی بانک صادرات ایران ، حجت الله صیدی مدیرکل بانک صادرات ایران ، جلیل مختار آبادان ، نماینده مجلس ، مسئول نماز جمعه و فرماندار ویژه شهرستان در این مراسم برای تامین مالی اولین تفاهم نامه حضور داشتند. از درک بخشی از طرح سازماندهی مجدد در شهر آبادان به مبلغ چهار میلیارد روبل از طریق مشارکت بانک صادرات ایران امضا شد.

حجت الله صیدی بانک صادرات ، مدیرعامل ایران در این مراسم گفت: آبادان مدیریت ثروت ملی نفتی را که خود ایرانیان در جنگ نرم و جنگ سخت از مسجدسلیمان به دست آوردند ، داشت. در دوران دفاع مقدس ، این شهر با استقلال ایران جانبداری کرد و از خود در برابر بیگانگان دفاع کرد و مردم این شهر به همراه مردم سایر مناطق جنگ زده از شمال غرب به جنوب برای به دست آوردن عزت و پیروزی کشور تلاش کردند. فقط یک اینچ از خاک ایران. خارجی ها نمی افتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان استان خوزستان ، افزود: جنگ امروز جنگی ملایم است و جنگ اطلاعاتی و سایبری است و دشمن سعی دارد کشور را به ویژه در خوزستان ضربه بزند.

صادرات مدیرعامل بانک صادرات ایران به عهده بانک های تجاری نیست و افزود: تحریم های ظالمانه استفاده از وام های بانک جهانی را با مشکل مواجه کرده است و یکی از اهداف اصلی دشمن این است که مردم را علیه سیستم بانکی کشور “

وی تاکید کرد: وظیفه ماست که به حل مشکل زیرساخت های بهداشتی آبادان کمک کنیم و نباید اجازه دهیم شرایط زندگی مردم را پیچیده کند. بنابراین ، این طرح به سرعت توسط هیئت مدیره بانک صادرات ایران تصویب شد و بانک با افتخار نقش خود را در این پروژه ایفا می کند.

صیدی گفت: تامین مالی پروژه هایی که به موقع شروع می شوند و به موقع به پایان می رسند آسان است. شروع و پیشرفت این پروژه باید به سرعت انجام شود و بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای پرداخت منابع مالی را دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین تأکید کرد که آبادان یک شهر استراتژیک و استراتژیک و نعمت برای کشور است. همکاری با بانک صادرات ایران.

وی گفت: “حداکثر تحریم ها علیه مردم ما در تاریخ اقتصادی جهان بی سابقه است.” ما اوقات خوبی داشتیم و امروز در شرایط خوبی هستیم.

در این مراسم ، مدیرکل بانک صادرات ایران با بیان اینکه وظیفه ماست که مردم را در دردسر قرار ندهیم ، اعلام کرد که آماده است بلافاصله این پروژه را تامین مالی کند: مجمع ، مشکلات شبکه آب و فاضلاب بانک صادرات ایران آبادان ، ما داریم این اعتبار را اختصاص داد

جلیل مختار آبادان نماینده مردم نیز در این مراسم به مجلس شورای اسلامی گفت: ما از شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان می خواهیم که موضوع این تفاهم نامه را برای حل مشکل تصفیه خانه های مردم جدی بگیرد. منطقه ما.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته و این تفاهم نامه ، لازم است برای حل مشکلات و چالش های آب و فاضلاب شهر آبادان ، پیمانکاران قوی استخدام شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان این تفاهم نامه باید اولویت مناطق حاشیه نشین و حاشیه نشین برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب باشد.

آبادان روز جمعه نیز در این مراسم گفت: مشکل اصلی شبکه فاضلاب عدم تجربه خاص و آینده نگر در زیرساخت های آب و فاضلاب در منطقه ما و مناطق دیگر است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه چرا حومه شهر ما جزو مناطق بحرانی است و این مشکلات تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد ، افزود: این تفاهم نامه اقدام خوبی است اما اجرای آن نباید زیاد طول بکشد.

فرماندار ویژه آبادان نیز در این مراسم گفت: پس از جنگ تحمیلی با وجود اختصاص بودجه هنگفت به بخش آب و فاضلاب ، چندین دولت قبلی نتوانستند مشکل بهداشتی این شهر را حل کنند.

سید زینت العابدین موسوی گفت که مشکلات بخش آب به خوبی حل شده است ، اما افزود که مشخص نیست چه مدت از زیرساخت ها در بخش بهداشت استفاده می شود: شورا باید از ورود آب های سطحی جلوگیری کند. بهداشت شهری مشکلات سیل در شهر را در فصل بارندگی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال مشکلات آب و فاضلاب شهر برطرف شود و با امضای این تفاهم نامه به مشکلات آب و فاضلاب آبادان پایان داده شود.

انتهای پیام