اخبار جامعه

سود همه سهامداران شستا تضمین و به آنها پرداخت می‌شود

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تصمیم تقسیم سود شستا برای جلسه ، سود کلیه سهامداران به ویژه سهامداران خرد تضمین شده و به آنها پرداخت می شود. ”

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، حجت الله میرزایی توضیح داد: هستند. یک اولویت جدی و نابخشودنی

وی افزود: علی رغم همه کاهش هایی که سازمان تامین اجتماعی برای کاهش درآمد ناشی از تاج داشته است ، اما تا کنون مستمری ها را به موقع و طبق برنامه پرداخت کرده است.

میرزایی با بیان اینکه شستا بخش مهمی از ذخایر مالی بازنشستگان و سرمایه گذاری های سازمان تامین اجتماعی است ، افزود: زیاد ، اما برای جلوگیری از تأخیر یا حوادث بسیار مهم است.

معاون امور اقتصادی وزیر امور خارجه ادامه داد: بر اساس توافق سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل سابق شستا و هیئت مدیره شستا ، مقرر شد 14 میلیارد از سود سالانه به تامین اجتماعی اهدا شود. این سازمان.

میرزایی با بیان اینکه سود سهام با هزینه سازمان پرداخت می شود ، اظهار کرد: پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه در هفته های آینده و پایان سود سهام سالانه ، سرانجام بر اساس تصمیم مجمع ، تقسیم سود بین همه سهامداران عمده انجام می شود. تقسیم شده.

وی خاطرنشان کرد که حدود 90 درصد از سهام شستا متعلق به تامین اجتماعی است و در سال 1999 عملیات انجام 27 میلیارد تومان برآورد شده است ، می توان گفت که حدود 24 میلیارد تومان از سود سهام سازمان تامین اجتماعی شستا 99 را به دست می آورد. علاوه بر این ، شستا مدعی است سازمان تامین اجتماعی به طور مداوم تسویه شده است ، مانند انتقال دارایی هایی مانند سود سهام شرکت یا املاک.

وی تاکید کرد: اجتناب یا تعلیق تعهدات شستا نسبت به بازنشستگان ، با وجود نیاز به پرداخت حقوق ، هم در سطح خانواده های پرجمعیت بازنشستگان و هم از نظر اجتماعی از نظر تأثیر روانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت که مدیر سابق شستا از انجام تعهدی که امضا کرده است خودداری کرده و به صورت غیرحرفه ای و دوطرفه عمل کرده است.

میرزایی افزود: متأسفانه شرکت در جلسات پیگیری ، فراخوان ها و تصمیم گیری در مورد این پاسخ مهم چاره ای جز برکناری هیئت مدیره از سمت خود باقی نگذاشته است و من شک ندارم که کار اخلاقی و حرفه ای تیم او شهره تصمیم مهمی بوده است

وی بر ضرورت رفتار محتاطانه ، غیر عاطفی و غیراخلاقی تأکید کرد و گفت: وضعیت کنونی کشور اجازه نمی دهد کوچکترین نگرانی یا وقفه ای در زندگی گروه های آسیب پذیر مانند عزیزان ایجاد شود.

وی گفت: “متأسفانه برخی از مدیران پایین دستی رفتار خود را به روشهای غیرحرفه ای در زمانهای خاص تغییر می دهند ، سازماندهی صعودی خود را از دست می دهند و نگرانی اجتماعی را در حوزه مالی ایجاد می کنند.” چندین رسانه گزارش داده اند که آقای رضوانی فر به دلایلی از سمت خود برکنار شده است. اما برخلاف فساد ، گفته نشد که وی یکی از مجریان برنامه شریعتمداری ، شفافیت جامع و فراگیر بود که در سال 1997 به مجلس متعهد شد و این برنامه را همزمان در چهار صندوق بازنشستگی و شستا اجرا کرد. به

به گفته میرزایی ، این وزارتخانه مسئول اجرای یک برنامه جامع شفاف سازی و اجرای 10 سیستم شفافیت ، برای افشای مداوم بورس های مالی و وضعیت های مالی در سیستم کدال (فهرست شده و فهرست نشده) است. ارائه محصولات در ازای کالا دوم سپس رئیس جمهور سال بعد ادای احترام کرد و مقام اول را بدست آورد.

انتهای پیام