اقتصادی

انجام بیش از ۱۴ هزار بازرسی از اصناف در قالب گشت‌های مشترک

با توجه به خلاصه عملکرد سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و سازمان های صنفی در سرزمین های کشور ، در آگوست امسال ، 14456 بازرسی به عنوان گشت مشترک برای افزایش اثربخشی اقدامات نظارتی انجام شد. و دستیابی به نتایج م effectiveثر و به موقع در فرآیند. کنترل بازار انجام شده است.

به گزارش خبر فوری ، روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مطابق با این گشت های بازرسی مشترک ، به همراه سایر ارگان های ذیصلاح مانند سازمان زندان های دولتی و سایر نهادها از جمله وزارت جهاد کشاورزی ، اداره میراث فرهنگی و گردشگری ، ذکر شده است. اتاق اصناف و اتحادیه ها و غیره ، 4799 مورد تخلف به ارزش تقریبی 412 میلیارد روپیه و 557 هزار روپیه ایجاد و برای تحقیقات و رای گیری به اداره کل زندان های سراسر کشور ارسال شده است.

ارزش ریالی این موارد پیدا شده 5000 میلیارد و 821 میلیون و 341 هزار ریال برآورد شده است.

گزارشات فوق الذکر همچنین نشان می دهد که از ابتدای سال ، 75745 گشت بازرسی مشترک انجام شده است که منجر به 25556 پرونده تخلف شده است.

لازم به ذکر است که در راستای تجربیات به دست آمده از کنترل و کنترل بازار ، نظارت بر بازار در قالب گشت های مشترک و با همکاری همه سازمان های مربوط در نهایت باعث تسریع تحقیقات ، نظارت و در صورت لزوم تسریع می شود. اقدامات قانونی م effectiveثر و بازدارنده در مورد تخلفات سایت. با کمترین زمان و حذف رویه های اداری و گاهی تأخیرها ، اصلاح می شود. بنابراین ، از نظر نقش م itsثر آن در کنترل بازار ، همواره با همکاری سازمانهای مرتبط توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام