اخبار ورزشی

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری بیرجند آنا نیوز ، از سردار علی قاسمی در مراسم ویژه تجلیل شد هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، با رویارویی و تقریباً گرامیداشت ایام اربعین حسینی ، گفت: ع) شبیه هم هستند.

وی با بیان اینکه نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس ارزشمند و مهم است ، تصریح کرد: خاطره هشت سال دفاع مقدس در حقیقت ستایش از فداکاری های تمام ملت ایران است؛ زیرا دفاع مقدس متعلق به همه اقشار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس نادرترین و تنها جنگ جهان بود؛ از یک سو زیرا همه قطب های شرق و غرب وجود داشت و از سوی دیگر جوانان م believersمن انقلابی ایران.

یادگار گفت: “جنگ به جوانان ما احترام گذاشت ، جبهه متحد عربی و استکبار جهانی را در مقابل ملت قهرمان ایران بسیج کرد و انقلاب اسلامی را متوقف کرد.”

دفاع مقدس با صداقت رزمندگان و شهدا الگو شد

قاسمی گفت: رزمندگان ما معیارهای جنگ جهانی و آنچه قبلاً مدارس نظامی به ما آموخته بودند را نقض کردند ؛ زیرا ما نه تسلط هوایی داشتیم و نه زمینی ؛ بلکه فقط نیروهای انقلابی و مومنان خالص داشتیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل دفاع مقدس تنها جنگ بین جنگ های جهانی بود ؛ زیرا رزمندگان ما معیارهای جنگ جهانی را با فداکاری و فداکاری خود تغییر دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: جبهه ما جبهه حقیقت و روشنایی بود و جبهه مقابل ما کذب و تاریکی بود. در مقابل ما ، رزمندگان شجاع با فداکاری و فداکاری بیشتر از یکدیگر بودند و نیروهای دشمن برای فرار از جبهه بر یکدیگر پیشی گرفتند.

قاسمی یادآور شد: آنچه برای خدا کار می کند پایدار است و دفاع مقدس به دلیل صداقت رزمندگان و شهدای گرانقدر ماندگار بود و در سرتاسر جهان الگو شد.

وی با اشاره به پیشرفت خود در مرزها خاطرنشان کرد: “در دفاع مقدس ، جوانان ایرانی به خدا توکل کردند و خدا به آنها کمک کرد. دفاع مقدس منجر به ایجاد خلاقیت شد و بسیاری از آیات قرآن تفسیر شد. و در دفاع مقدس تمرین شد …

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت مقام معظم رهبری در تقویت روحیه انقلابی و جهادی اظهار داشت: ما به عنوان جهادی و انقلابی به هر کاری دست یافتیم.

دبیر هیئت مدیره و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد رزمندگان و شهدای گرانقدر به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت. : هفته دفاع مقدس یادآور سالهای حماسه و ایثار است.

ضرورت تلاش برای تعمیق فرهنگ و اندیشه بسیجی

سیدحسن هاشمی افزود: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی ، این فرصت ارزشمندی را برای ما ایجاد کرده است که در جهت تعمیق فرهنگ و اندیشه بسیجی کارهای بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی و حمایت از مبارزات صادقانه همه قهرمانان سالهای حماسه و ایثار ضروری است.

به گزارش آنا ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد که سردار علی قاسمی انصارالضا فرمانده سپاه و سید حسن هاشمی آزاد رئیس دانشگاه اسلامی در آن حضور داشتند. خراسان جنوبی.

انتهای پیام / 4103/4062 /