اقتصادی

اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

بسته های هدیه اینترنتی برای معلمان ، اساتید ، دانشجویان و دانش آموزان با سیم کارت همراه اول فعال شده است.

به گزارش خبر فوری ، طبق اولین اعلام همراه ، این مجموعه به همه معلمان ، اساتید ، دانشجویان و دانش آموزانی که در ابتدا در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام کرده اند ، “بسته اینترنتی” هدیه می دهد از سال تحصیلی جدید

طبق لیست ارسال شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سیستم ICT Gifts ثبت نام کرده اند) ، بسته های شش ماهه 60 گیگابایتی برای معلمان سمینار و دانشگاه ، 40 گیگابایت برای معلمان و 30 گیگابایت برای دانشجویان فعال می شود.

بنابراین ، بسته های فوق الذکر به طور خودکار برای همه مشترکان دائمی و اعتبارهایی که اطلاعات پایگاه داده را به همراه اولین مورد دریافت کرده اند ، فعال می شود.

همراه اول ، به عنوان “قدرتمندترین لوکوموتیو جاده ای ایران” و “بالاترین رکورد سرعت اینترنت در ایران” ، زمینه را برای برقراری ارتباطات در سراسر ایران با سرمایه گذاری در تجهیزات و سرمایه های داخلی برای سالها فراهم کرده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، بستر آموزشی “Shad” به سرعت طراحی ، توسعه و اجرا شده است ، که یک سیستم آموزشی تعاملی ملی است و به سیستم آموزشی آسیبی نمی رساند.

در حال حاضر ، برای حمایت از قشرهای علمی کشور و حمایت از سیستم آموزشی کشور ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته های اینترنتی را برای معلمان ، اساتید ، دانشجویان و دانش آموزان بنا به درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال کرده است.

گزارش پایان اطلاعیه