اخبار عمومی

تحقق ۱۰۷ درصدی درآمد مالیاتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید علی آقازاده ظهر پنجشنبه در نیمه اول امسال در مراسم تودیع و معارفه به مدیران ارشد دیوان محاسبات استان مرکزی اظهار داشت: از همین رو وی گفت: خوشبختانه 107 درصد از بودجه برنامه ریزی شده برای استان تامین شده است.

وی ادامه داد: همه این پرونده ها در سایه تعامل و همکاری خوبی است که دیوان محاسبات مرکزی توانسته به آن دست یابد.

دولت مرکزی اعلام کرد که شاخص های اقتصادی استان در سال های اخیر هر سال بهبود یافته است: صنعت ، تولید ، کشاورزی و … حاصل می شود.

آقازاده ادامه داد: بسیاری از درآمدها با حمایت بخش خصوصی ایجاد می شود و بدون این مشارکت ، ما مطمئناً به این موفقیت نمی رسیدیم.

دولت مرکزی اظهار داشت که دیدگاه دیوان محاسبات مثبت و منطقی و قابل مقایسه با حقایق است و بسته به اینکه کدام گروه در دیوان محاسبات حضور دارند ، هر سال بهتر می شود و در مجلس خوانده می شود.

آقازاده گفت که کسر مبلغ قبل از بودجه سال آینده می تواند مزیت خوبی برای بودجه و دولت ها باشد. امیدواریم از بودجه سال گذشته نقاط قوت و ضعف برای بودجه سال آینده استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی کمترین تخلفات اقتصادی را در بین دستگاه های اجرایی داشته است و این دستاورد ناشی از تعاملات یکسان بین نهادهای مختلف استان است که باعث آرامش نسبی در امور مالی و مالی و حسابداری استان شده است. رکورد. به