اخبار ورزشی

عنایتی پا به توپ شد/ حضور احمد موسوی با لباس شخصی

شفافن گفت در هفته اول رقابت های لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک تیم آبی پوش از پایتخت به پایان رسید.

در دقیقه 54 و پس از اعلام پنالتی برای استقلالی ها، وریا غفوری توپ را پشت توپ زد و آن را تبدیل به گل کرد، اما داور دستور تکرار ضربه پنالتی را داد و کاپیتان استقلال نتوانست این ضربه را تبدیل به گل کند. هدف. این اتفاق باعث خوشحالی جمعی از هواداران شد و استقلالی ها به دلیل تکرار ضربه پنالتی به شدت به دادگاه اعتراض کردند.

بعد از پنالتی خالی استقلال، آبی‌ها برای زدن گل اول انگیزه و هیجان بیشتری پیدا کردند که در نهایت جعفر سلمانیک در دقیقه 58 گل شاگردان مجیدی را به ثمر رساند.

پس از آن گل، شاگردان فرهاد مجیدی فضای آرام تری به خود گرفتند و فرهاد مجیدی با حضور در کنار خود سعی کرد با لباس آبی کارگردان بازی باشد. مجیدی در یکی از صحنه های بازی به اقدام دادگاه اعتراض کرد.

در یکی از صحنه هایی که بازی متوقف شد، رضا عنایتی مربی با شوتی که توپ به سمت او می آمد توپ را به وسط زمین فرستاد. البته سید حسین حسینی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مجبور به ترک زمین شد.

احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال که شرایط نامشخصی در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت دارد با لباس پوشیدن به ورزشگاه آمد و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

سوت زمین نشان از پایان بازی داشت که شور و هیجان خاصی را در آبی پوشان پایتخت به همراه داشت و در ادامه استقلال با 3 امتیاز این بازی زمین را ترک کرد.