اقتصادی

بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی رامهرمز

خبر فوری/ خوزستان استاندار خوزستان در سفر به رامهرمز از پروژه های سرمایه گذاری و پالایش نفت ابوالفارس این شهرستان بازدید کرد و گفت: پروژه های متعددی در زمینه فولاد، تولید برق و پالایشگاه در این منطقه در حال انجام است و پیشرفت خوبی دارد.

صادق خلیلیان امروز (3 دی) با بیان اینکه در سفر به رامهرمز به سر می برد و از دو پروژه سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت ابوالفارس و چند شهر این شهرستان بازدید کرده است، گفت: استان خوزستان از نظر فناوری و صنعت به ویژه در صنعت. فولاد دارای زنجیره های مربوط به نفت و گاز و پالایشگاه ها و همچنین مسائل مربوط به تامین برق است و در حوزه برق نیز خوزستان بخشی از برق مورد نیاز کشور را تامین می کند.

به گزارش خبر فوری، وی با اشاره به ظرفیت منطقه رامهرمز افزود: در این منطقه پروژه های متعددی در زمینه فولاد، تولید برق و پالایشگاه نفت با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

استاندار خوزستان گفت: این اقدامات به تکمیل زنجیره چرخه صنعتی در حوزه نفت و گاز کمک می کند و باعث ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر برای استان و شهرستان می شود.

خلیلیان با اشاره به پالایش نفت ابوالفارس رامهرمز گفت: ویژگی این پالایشگاه مقاومت در حوزه اقتصادی است و در عین حال به کشور کمک می کند تا از تحریم ها و بحث های فنی دوری کند.

انتهای پیام/