اقتصادی

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

در اکثر جاده های شمال کشور و سایر محورهای مواصلاتی ترافیک سنگین و در برخی جاده ها بارش برف و باران وجود دارد.

به گزارش خبر فوری، آخرین وضعیت گزارش شده از سوی مرکز ملی مدیریت راه ها، هم اکنون در محور چالوس از جنوب به شمال و بین بیلقان از سروردار و از شمال به جنوب از مرزن آباد و سیاه بیشه از طریق تونل کندوان ترافیک سنگینی وجود دارد. .

همچنین در محور هراز، در مسیر شمال به جنوب و در تونل اول و در مسیر آبعلی ترافیک سنگینی وجود دارد، اما در محور فیروزکوه، در اتوبان تهران – شمال و در اتوبان قزوین – رشت (دور – مسیرهای سفر). ترافیک روانی و محور شمالی بدون دخالت جوی.

در بزرگراه قزوین – کرج حد فاصل پل فردیس و استاندارد و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد و رودک ترافیک سنگینی وجود دارد. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، بارش برف و باران در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری و در گیلان و برخی نیز بارندگی است. مناطق. استان های اصفهان گزارش شده است.

بر اساس تصاویر دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، تردد در محورهای مختلف مواصلاتی سراسر کشور ۵.۶ درصد افزایش داشته است. در روز قبل از این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد بوده که اوج تردد از ساعت 16 الی 17 و کمترین تردد از ساعت 3 الی 16 بامداد بوده است.

آخرین وضعیت ترافیک جاده ای کشور
محورهایی با بیشترین ترافیک در 24 ساعت گذشته

همچنین بر اساس این گزارش، بزرگراه کرج – تهران، بزرگراه تهران – کرج، بزرگراه کرج – قزوین و بزرگراه قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام/