اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مزایای استفاده از آفتابگیر خودرو

آفتابگیر خودرو چیست ؟

با آفتابگیرهای خودرو، در هنگام رانندگی، پشت فرمان از نور آفتاب در امان، راحت و خنک بمانید. آفتابگیرهای با کیفیت خودرو، یکی از لوازم جانبی داخلی برای هر وسیله نقلیه آفتابگیر است.  این آفتابگیر ها از مواد درجه یک ساخته شده‌اند و برای محافظت در برابر اشعه‌های مضر UV طراحی شده‌اند. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و قیمت های مقرون به صرفه، معامله را برای مشتری شیرین تر می کند. پرداخت آسان، ارسال در سریع ترین زمان ممکن و روش‌های پرداخت آنلاین امن دریافت می‌کنید. بنابراین، دیگر منتظر نمانید. فقط کلیک کنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از آفتابگیر اتومبیل

برچسب آفتابگیر خودرو یک لوازم جانبی ضروری است که از تابش نور خورشید محافظت می کند و با جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش به خنک نگه داشتن فضای داخلی اتومبیل کمک می کند. آفتاب‌گیرها دارای یک پوشش ضد تابش نور برای بهبود دید و کاهش فشار چشم هنگام رانندگی در اطراف نور شدید خورشید هستند. آفتاب‌گیرهای اتومبیل، اشعه‌های مضر UV را که می‌تواند به فضای داخلی خودرو آسیب برساند، جلوگیری می‌کند. نحوه نصب آفتابگیر خودرو چگونه است؟ نصب آفتابگیر خودرو سریع و ساده است و بدون هیچ ابزار خاصی یا دانش مکانیکی قابل انجام است.

چرا به آفتابگیر خودرو نیاز داریم؟

همانطور که می دانید تابش خیره کننده می تواند دید را کاهش دهد و منجر به خستگی و شرایط رانندگی خطرناک شود.  در هنگام صبح که نور خورشید زیاد است، یا در بعد از ظهر که نور خورشید در شدیدترین حالت است، مشکل ساز خواهد بود. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می تواند چشمان شما را خسته کند و دچار سردرد شوید و آفتابگیر کمک می کند کمتر در معرض نور خورشید باشید زیرا در هنگام رانندگی بسیار مهم است. همچنین مسافران با استفاده از آفتابگیر اتومبیل احساس امنیت و راحتی خواهند داشت.

آفتاب گیر راننده را خنک و راحت نگه می دارد و نیاز به تهویه هوا را کاهش می دهد و از مواد داخلی خودرو در برابر آسیب محافظت می کند. آفتابگیر مناسب برای خودرو : به یاد داشته باشید در هنگام خرید آفتابگیر به مدل خودرو خود دقت کنید همچنین ابعاد و شکل شیشه های اتومبیل ها با هم تفاوت دارد و باید آفتابگیری را انتخاب نمایید که بتواند به خوبی از ورود نور به فضای داخلی خودرو جلوگیری کند. نوع آفتابگیر : می توان گفت مهم ترین عامل در خرید آفتابگیر این است که باید ببینیم از چه نوع آفتابگیر خودرویی استفاده کنیم ، آفتابگیر ها انواع مختلفی داشته و در مدل های مشخص شده تولید می شوند.

دقت داشته باشید آفتابگیر های شیشه جلو با شیشه عقب و حتی پنجره ها با هم فرق دارند و شما باید با  توجه به نیازخود محصول را خریداری نمایید. رنگ و طرح آفتابگیر را با توجه به سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید اما توصیه ما به شما این است که آفتابگیر هایی با رنگ روشن مثل قرمز ، سفید و.. بهتر است؛ به این دلیل که نور را خیلی کم جذب کرده و بازتاب می دهند. امروزه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو نیز مورد استقبال خیلی از رانندگان قرار گرفته است که به شما این امکان را می دهد تا برند و لوگو خود را روی آن چاپ کنید. آفتابگیر خودرو از چه موادی ساخته شده است؟ جنس آفتابگیر ها به طور معمول پلاستیکی و شمعی است.

کدام آفتابگیر بهتر است؟ آفتابگیر خودرو با جنس شمعی استحکام بیشتری داشته و در برابر انواع شرایط آب و هوایی نیز مقاوم تر است; به همین جهت استفاده از آن نسبت به نوع پلاستیکی رایج تر است و نور آفتاب دیرتر آن را پوسیده خواهد کرد. دقت داشته باشید فنر به کار رفته در دور آن باید از انعطاف و نرمی خاصی برخوردار باشد تا بتوان به راحتی آن را تا کرد و همچنین جای زیادی را اشغال نکند. آفتاب‌گیرهای با کیفیت ساخته شده‌اند تا در بلند مدت دوام داشته باشند. آنها با مواد مقاوم ساخته شده اند که می توانند در برابر سایش و پارگی و استفاده روزانه مقاومت داشته باشند.

چه در حال رانندگی در مسافت های طولانی باشید و چه در رانندگی های روزانه تابش نور خورشید به داخل خودرو به راحتی قابل تنظیم است تا سایه و دید مطلوبی را ایجاد کند. قیمت آفتابگیر خودرو : یک گزینه جذاب برای کسانی است که به دنبال خرید آنلاین لوازم جانبی ماشین هستند. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و قیمت های مقرون به صرفه، معامله را برای مشتری شیرین تر می کند. پرداخت آسان، ارسال در سریع ترین زمان ممکن و روش‌های پرداخت آنلاین امن دریافت می‌کنید. بنابراین، دیگر منتظر نمانید. فقط کلیک کنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

آفتابگیر را از کجا بخرم؟

برای دریافت بهترین آفتاب‌گیر خودرو از سایت مصطفی کاور خرید کنید  به این دلیل که بهترین آفتابگیر ها را دارد همچنین خرید آنلاین با انتخاب لوازم جانبی خودرو، محصولات مراقبت از خودرو و بسیاری از کالاهای جالب دیگر برای علاقه مندان به خودرو آسان می شود. چگونه آفتابگیر ماشین را تعمیر کنیم؟ لولاهای شل، براکت های شکسته یا پارچه های فرسوده را شناسایی کنید. اگر آفتابگیر خودرو شل یا لرزان است، سعی کنید لولاها را سفت کنید و پیچ هایی را که گیره را در جای خود نگه می دارند بررسی کنید.

اگر آفتابگیر خودرو شکسته یا آسیب دیده است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشید. چگونه آفتابگیر اتومبیل را تعویض کنیم؟ آفتاب گیر قدیمی را با بازکردن پیچ هایی که آن را در جای خود نگه می دارند بردارید. برای جدا کردن آنها از پیچ گوشتی یا آچار مناسب استفاده کنید. قبل از خرید آفتاب‌گیر جدید، مطمئن شوید که مناسب خودروی شما است. آفتابگیر جدید را نصب کنید و مطمئن شوید که ایمن و پایدار است. آفتابگیر ماشین برای چیست؟ این لوازم جانبی خودرو برای جلوگیری از اشعه خورشید و کاهش تابش خیره کننده و فشار چشم هنگام رانندگی طراحی شده اند.

آنها حتی می توانند از آسیب دیدن مواد داخلی در اثر اشعه UV جلوگیری کنند. قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید می‌تواند باعث از بین رفتن روکش داشبورد و روکش صندلی با گذشت زمان شود. چگونه آفتابگیر ماشین را نصب کنیم؟ اکثر خودروها دارای نقاط نصب روی سقف در نزدیکی بالای شیشه جلو برای محافظت از آفتابگیر هستند. به دنبال پیچ های نگهدارنده باشید و آنها را بردارید تا آفتابگیر قدیمی را خارج کنید. آفتاب گیر قدیمی را بردارید و یک آفتابگیر جدید به همان اندازه نصب کنید. آفتابگیر جدید خودرو را با تنظیم زاویه و موقعیت آزمایش کنید و مطمئن شوید که در هنگام رانندگی سایه کافی از نور خورشید ایجاد می کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.