اخبار ورزشی

مشکل پزشکی برای هافبک ملی‌پوش پرسپولیس/ هاشمی نسب سمت نیمکت نیامد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سوپرجام فوتبال کشور بین تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان برگزار شد.

* آرش رضاوند قبل از بازی با پرسپولیس خرید جدیدی از فولاد انجام داد. همچنین محمدرضا خلعتباریک که به تازگی در جمع شاگردان جواد نکونام ظاهر شده بود، در تمام تمرینات پیش از بازی، از گرم کردن فولاد دست کشید و با پرسپولیسی ها خوش و بش کرد.

* رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و حمیدرضا گرشاسبی بازیکن فولاد همزمان وارد ورزشگاه شدند تا این دیدار را از جایگاه ویژه تماشا کنند.

* با وجود اینکه هیچ هواداری در ورزشگاه وجود نداشت، بازیکنان دو تیم ۱۰۰ نفره در جایگاه تماشاگران حضور داشتند.

* وحید امیری هافبک پرسپولیس در حین گرم کردن خود با این تیم با مشکل جزئی مواجه شد که منجر به حضور او در رختکن در کنار پزشک تیم شد.

* مظاهر رحیم پور، مربی بدنساز پرسپولیس در حین گرم کردن تیم با بازیکنان پرسپولیس صحبت های انگیزشی انجام داد و از آنها خواست تمرکز خود را روی مسابقه بگذارند. رحیم پور به پرسپولیسی ها می گفت یک بازی یک جام دیگر کم است.

* ایاندا پاتوسی فوتبالیست فولاد خوزستان که در ترکیب 18 نفره دیدار مقابل پرسپولیس حضور نداشت در تلگرام اعلام کرد که تست تاج او مثبت بوده اما این بازیکن در ورزشگاه حضور داشته است. و مسابقه را از نزدیک تماشا کردم…

* قبل از شروع مسابقه، سوپرجام فوتبال باشگاه های کشور بار دیگر به نمایش درآمد.

* مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق پرسپولیس قبل از شروع بازی به نیمکت سرخپوشان نرسید.