اخبار عمومی

برف و باران به نیمه شمالی کشور رسید

به گزارش پایگاه خبری،
محمد اصغری درباره وضعیت جوی اخیر کشور گفت: تا روز پنجشنبه هفته جاری گذر امواج متوسط ​​از نوار شمالی کشور گهگاه موجب بارش باران در آن مناطق خواهد شد.

وی ادامه داد: برای روز آینده در شمال و شرق آذربایجان شرقی بارش برف و باران به صورت پراکنده در اردبیل و گیلان و مازندران پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 26 بهمن ماه، گیلان، اردبیل، مازندران، گلستان و البرز در ارتفاعات غربی بارش برف و باران و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه های جنوبی البرز و گاهی اوقات بارش برف و باران است. زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین در استان های همدان و مرکزی بارش پراکنده باران و وزش باد داریم.

اصغری افزود: روز پنجشنبه 26 بهمن ماه بارندگی به شرق گیلان، مازندران، غرب گلستان و استان های البرز، تهران، قزوین و مرکزی محدود می شود.

وی گفت: در روز جمعه هفته جاری جوی پایدار و آرام در سراسر کشور داریم و شنبه آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، کرج، تبریز، اصفهان و اراک باعث کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت هوا می شود. آلاینده های هوا.”

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران از روز آینده صاف همراه با غبار محلی برای ساعاتی پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران فردا ۱۳ تا ۴ درجه خواهد بود.

اصغری بیان کرد: روز آینده بیشینه دمای بندرعباس بالای 26 درجه گرم ترین مرکز استان و کمترین دما در بجنورد، ارومیه و اردبیل 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.