اخبار عمومی

انتقال زیرساخت‌ها به شرکت‌های کشاورزی رایگان می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا بزرگی در افتتاحیه طرح ۷ هزار هکتاری اولویت دار زهکشی اراضی استان گلستان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: شرکت شهرهای کشاورزی بسیار دیر در کشور تشکیل شد. .

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی بیش از 40 سال است که در کشور تاسیس شده است و بیشترین پیشرفت آن در حوزه صنعت را مدیون توسعه شهرک های صنعتی هستیم.

بزرگی افزود: سرمایه گذاری گران و بلندمدت در کشاورزی مانعی برای ورود سرمایه گذاران به این حوزه است و باید به این امر رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: در هشت سال گذشته شرکت شهرهای صنعتی تنها 500 میلیارد منبع در کارنامه خود داشت اما در بودجه سال 1401 با تمام کاهش های مالی، بودجه جامعه شهرهای کشاورزی 500 درصد افزایش یافته است. .

بزرگی گفت: اگر شهرک های صنعتی رشد کنند، دولت زیرساخت ها را به درب شهرک ها رایگان خواهد رساند. انقلاب در بخش سکونتگاه کشاورزی

مدیرکل دهیاری های کشاورزی گلستان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری 1.2 میلیارد دلار برای روستاهای کشاورزی هزینه شده است که می تواند در رشد روستاها موثر باشد.

وی گفت: از بدو آغاز به کار دولت جدید تاکنون 20 روستای کشاورزی راه اندازی و 30 روستای متوقف شده بازگشایی شده و 12 روستای جدید در دستور کار قرار گرفته است.

اولویت زهکشی 7 هزار هکتار از اراضی گلستان و افتتاح بزرگترین زنجیره تخم مرغ در گنبدکاووس که امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی راه اندازی شد، حاصل حمایت دولت از بخش کشاورزی بوده و ابراز امیدواری کرده است. که این روند ادامه خواهد داشت.. کشاورزی کشور باشد.