اخبار حوادث

مدیریت بحران تهران تا پایان رای گیری آماده باش است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: خدمت رسان های دو حوزه انتخابیه استان تهران تا پایان رای گیری آماده باش هستند.

به گزارش خبر فوری، حامد یزدی آنلاین، بعد از ظهر جمعه در حاشیه برپایی میز آماده باش دستگاه های خدمت رسان، ضمن تبریک به مناسبت دهه پر نور کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار کرد: در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ و برگزاری دور اول انتخابات، با توجه به اتخاذ تمام موارد حوزه ایمنی و مخاطرات مدیریت بحران، شاهد انتخاباتی ایمن، بدون کوچک‌ترین چالش بودیم، در دوره دوم نیز با همان حساسیت تمام موارد مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم، اجرایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر ضرورت پیشگیری از هر گونه حادثه، علی الخصوص مخاطرات طبیعی و انسان ساخت در حوزه برگزاری انتخابات عنوان کرد: طبق دستورالعمل‌های اجرایی و بر اساس تدابیر اندیشیده شده در حوزه ایمنی، میز آماده باش دستگاه های خدمت رسان در اداره کل مدیریت بحران استان تهران فعال شد.

یزدی آنلاین با اشاره به حضور رابطین و مسوولان مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان‌های استان تهران در میز آماده باش، گفت: از ساعات ابتدایی امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه و همزمان با آغاز فرآیند رای گیری در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین، رابطین و مسوولان مدیریت بحران این دو حوزه با هدف همکاری و هماهنگی فشرده عملیاتی و بین دستگاهی برای برگزاری انتخابات در میز آماده باش حضور یافتند و موارد و موضوعات حوزه انتخابیه مورد رصد و پایش قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: خدمت رسان های دو حوزه انتخابیه استان تهران تا پایان رای گیری آماده باش خواهند بود.

انتهای پیام 

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.