اقتصادی

وزارت کشاورزی نسبت به پرداخت مطالبات گندمکاران اقدام کند

خبر فوری/ خوزستان عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات گندم کاران برخی از نقاط کشور که گندم تحویل داده شده هنوز پرداخت نشده است و لازم است وزارت کشاورزی مطالبات گندم را پرداخت کند. کشاورزان و دامداران

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه های تولید، در صورت عدم پرداخت مطالبات کشاورزان، گندم کاران برای مقابله با هزینه های محصولات عمده فصلی دچار مشکل می شوند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی کشاورزان افزود: رفع موانع گندم کاران و پرداخت مطالبات آنان در بالا بردن روحیه و انگیزه کشاورزان و افزایش سطح کشاورزی موثر است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اهمیت برداشت استراتژیک گندم در تامین امنیت غذایی کشور، شناسایی مناطق مستعد برای کشت این محصول ضروری است.

یوسفی با بیان اهمیت برنامه ریزی برای محصولات استراتژیک از جمله گندم گفت: برای حمایت از کشاورزان قبل از برداشت امیدواریم تمام تصمیمات در حوزه راهبردی محصولات در سطح ملی اتخاذ شود تا کشاورزان بتوانند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هنوز مطالبات گندمکاران برخی از مناطق کشور که گندم تحویل شده است پرداخت نشده است و وزارت جهاد کشاورزی موظف است مطالبات گندم کاران و کشاورزان را پرداخت کند.

انتهای پیام/