اقتصادی

اتصال آزادراه تهران-شمال به مازندران تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از بزرگراه 2 بندرفت در شمال تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در این صورت مردم می توانند از این بزرگراه به صورت چهار تایی تا پل زنگوله در استان مازندران عبور کنند.

خیرالله خادمی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: تمام تلاش ما در سال جاری این است که باند فرودگاه در سایت 2 بزرگراه تهران – شمال به طور کامل راه اندازی شود تا مردم بتوانند از منطقه 2 از پل چهار بانده زنگوله عبور کنند. ردن.

وی افزود: در بازدید اخیر از منطقه بیش از 2100 کارگر، هزاران ماشین آلات سنگین و چندین کارگاه فعال علیرغم شرایط سخت در این بزرگراه حضور داشتند که با تشکر از پیمانکاران و تلاش های صورت گرفته تا پایان سال جاری امکان تکمیل آن وجود دارد. سرمایه گذاران.

مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: باند بزرگراه تهران – شمال تاکنون حدود 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هفته گذشته به همراه وزیر امور زیربنایی ارمنستان از این مقام خارجی بازدید کردیم. در کمال تعجب این پروژه سنگین بدون نیاز به تخصص و نیروی کار و تجهیزات خارجی انجام می شود و از آن به عنوان پروژه وابسته یاد می شود.

خادمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت فعلی اعلام کرد که آماده راه اندازی باند برگشت بزرگراه 2 تهران – شمال است: انجام شد. در تونل ها و پل ها فعالیت زیادی وجود دارد زیرا ما نمی توانیم در آن مکان ها کار کنیم.

وی میزان کل پیشرفت فیزیکی در محدوده بزرگراه تهران – شمال با احتساب دوربرگردان را 57 درصد اعلام کرد که نیاز به منابع مالی قابل توجهی دارد که تامین آن با مشکل مواجه است. اما در صورت تامین اعتبار، پایان این محدوده از بزرگراه از نظر مدیریتی مشکلی ندارد و با افتتاح باند، عملیات اجرایی و غیرنظامی در باند برگشت با سرعت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت. ، و ما در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد. ازش هم استفاده کن

انتهای پیام/