اخبار ورزشی

بازیکن سابق استقلال به دنبال مدال پارالمپیک

استقلال و فولاد در لیگ هفدهم را می توان سخت ترین بازی آبی ها و اهوازی ها دانست. جایی که برخورد تصادفی لئوناردو پادوانی و آرمین سهرابیان باعث مصدومیت شدید مدافع برزیلی و آسیب نخاعی شد و این بازیکن مجبور شد برای همیشه فوتبال را ترک کند و از ویلچر برای امرار معاش خود استفاده کند.

پادوانی که در این مدت زندگی خود را تغییر داد و توانست با حضور در رشته شنا عناوینی را به دست بیاورد، چند ماه پیش از باشگاه استقلال شکایت کرد و خواستار خسارت هنگفتی شد که گفته می شود نزدیک به 9 میلیون است.

مدافع برزیلی در شکایت خود از استقلال ادعاهایی را مطرح کرده و در نتیجه از آبی ها درخواست خسارت هنگفتی کرده است. البته این ادعا بارها و قاطعانه از سوی استقلالی ها رد شده و از طریق وکلای خود مستنداتی برای رد این موضوع ارائه کرده اند و اکنون همگی منتظر حل این پرونده از سوی دادگاه عالی ورزش هستند.

حالا لئوناردو پادوانی در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرده است که رای قطعی دادگاه CAS در خصوص پرونده استقلال تا کنون سه بار به تعویق افتاده و هر لحظه می توان حکم نهایی را صادر کرد.

* استقلال باید همه عناوین را کسب کند
پادوانی ابتدا درباره مسابقات استقلال صحبت کرد و گفت: به همه بازیکنان، مربیان و هواداران تیم استقلال تبریک می گویم. استقلال تیم بزرگ و شناخته شده ای است و باید بتواند تمام عناوین را کسب کند.

* کادرفنی و بازیکنان استقلال باید نجات پیدا کنند
استقلال برای ادامه موفقیت های خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده نیاز به حفظ کادر فنی و بازیکنان کلیدی خود دارد و از طرفی می خواهد بخش های موجود را تقویت و اصلاح کند. ضعیف؛ بودن.

* من با مجیدی کار نکرده ام اما او کارش را به خوبی انجام داده است
من شخصاً با فرهاد مجیدی کار نکرده‌ام و حتی شخصیت و نوع مربی او را نمی‌دانم، اما او کار خود را به خوبی انجام داده و قهرمان لیگ شده است.

* فولاد باشگاهی است که ساختار خوبی دارد
عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا؟ فولاد خوزستان باشگاهی با ساختار بسیار خوب است، این باشگاه با بازیکنان جوان کار می کند و نتیجه این روند خوب از قبل مشخص است. وقتی یک باشگاه به خوبی سازماندهی شده باشد، نتایج خوبی را نشان می دهد.

* فولاد سخت تلاش می کند تا به فینال آسیا برسد
فولادی ها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا کار سختی خواهند داشت زیرا حریفان آسیایی آنها قدرت خرید بیشتری برای جذب بازیکنان برتر دارند، اما می دانیم که نتیجه فوتبال همیشه در زمین مشخص است و امیدوارم اهوازی به لیگ قهرمانان آسیا 2022 برسد. فینال.و قهرمان آسیا بشیم.

* امیدوارم به زودی از حکم نهایی دادگاه CAS مطلع شوم
آخرین رای CAS در پرونده استقلال تا کنون سه بار به تعویق افتاده است و هر لحظه می توان حکم قطعی را صادر کرد. امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه دادگاه CAS برسم.

* می خواهم مدال پارالمپیک را بگیرم
الان یک شناگر معمولی و حرفه ای هستم و هدفم رسیدن به بازی های پارالمپیک است.

بیشتر بخوانید: