اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

چگونه مهارت های خواندن و نوشتن انگلیسی را همزمان تقویت کنیم؟

اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید یا کار کنید خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی نیز حیاتی است. بسیاری از افراد فقط بر روی صحبت کردن و شنیدن تمرکز می کنند، اما این دو مهارت نیز نیاز به مطالعه دارند. در اینجا نکات برتر ما آمده است: آموزش زبان انگلیسی

1-چیزهایی را که دوست دارید بخوانید:

اگر کتاب مورد علاقه، وب سایتی دارید که دوست دارید، یا هر متن دیگری که از خواندن آن به زبان مادری خود لذت می برید، سعی کنید آن را به زبان انگلیسی بخوانید. از آنجایی که با متن آشنا هستید، می‌توانید معنی آن را به زبان انگلیسی بفهمید و به اعتماد به نفس و توانایی‌های خود کمک کنید. این روش یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان نیز برای بسیاری از افراد لذت بخش است.

2-یک دفتر خاطرات داشته باشید:

نوشتن در مورد زندگی روزمره روش خوبی برای تمرین مهارت های نوشتاری انگلیسی شماست. همچنین به شما کمک می کند به زبان فکر کنید و کلمات مرتبط با سبک زندگی خود را یاد بگیرید. ممکن است در ابتدا کمی طول بکشد تا یک دفترچه خاطرات بنویسید، اما به زودی در تمرین خود پیشرفت خواهید کرد.

3-به مردم پیام دهید:

چه از طریق شخصی که قبلاً می شناسید یا از طریق یک برنامه تبادل زبان، می توانید نوشتن انگلیسی را با افراد بومی زبان تمرین کنید. این روش همچنین به مهارت خواندن و گرامر شما کمک می کند و به این معنی است که می توانید از یک متخصص بخواهید کار شما را بررسی کند.

4-زیاد بخوانید:

خواندن انواع مختلف زبان انگلیسی مانند کتاب، روزنامه و صفحات وب می تواند به شما در مواجهه با کلمات جدید کمک کند. بسیاری از اینها کلماتی هستند که در مکالمات روزمره با آنها برخورد نخواهید کرد. سپس می توانید این واژگان جدید را به لیست یادگیری خود اضافه کنید و از تکرارهای فاصله دار برای یادگیری آنها استفاده کنید.

5-از فرهنگ لغتتان استفاده کنید:

وقتی با کلمات جدیدی روبرو می شوید (چه در حال خواندن، گوش دادن یا مکالمه باشید)، داشتن یک فرهنگ لغت با شما مفید است. اگر مطمئن نیستید که یک کلمه به چه معناست، می توانید آن را جستجو کنید و به شما کمک می کند تا مفهوم آن را پیدا کنید. این روزها، می‌توانید برنامه‌های دیکشنری دقیق را در تلفن هوشمند خود دریافت کنید، بنابراین همیشه یکی از آنها را همراه خود داشته باشید.

6-کلمات رایج را یاد بگیرید:

کلمات و تغییرات زیادی در زبان انگلیسی وجود دارد که می تواند یادگیری آن را دشوار به نظر برساند. با این حال، برخی از مطالعات نشان می دهد که شما می توانید با یادگیری رایج ترین 800 تا 1000 کلمه ریشه به سطح مکالمه برسید.

روی کلماتی تمرکز کنید که بیشتر مربوط به شما و زندگی شما هستند. چه بخواهید در محل کار یا با دوستانتان از زبان انگلیسی استفاده کنید، واژگانی که اغلب با آن مواجه می شوید را یاد بگیرید.

7-چگونه گرامر انگلیسی را یاد بگیریم:

گرامر بخش مهمی از روان و درک مطلب است. اگر می خواهید معنای آنچه هست را بفهمید و می خواهید دیگران شما را درک کنند، باید گرامر انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

8-به سخنرانان بومی گوش دهید:

هنگامی که در حال تلاش برای یادگیری گرامر هستید، گوش دادن به افرادی که به صورت بومی از آن استفاده می کنند مفید است. می توانید سعی کنید اخبار را به زبان انگلیسی تماشا کنید، به صحبت های دوستان گوش دهید یا مکالمات واقعی را مطالعه کنید. اگر انگلیسی زبانان را در تلویزیون تماشا می کنید، سعی کنید از زیرنویس استفاده کنید تا به شما کمک کند بفهمید مردم چه می گویند.

9-نمونه های خود را بسازید:

هنگامی که در حال یادگیری یک نکته گرامری جدید هستید، کتاب های درسی و دوره ها اغلب نمونه هایی از نحوه استفاده از آن را ارائه می دهند. این مثال ها مفید هستند، اما برای تسلط بر نکته گرامری، باید جملاتی را بسازید که به شما مربوط باشد.

ایجاد مثال های خود به این معنی است که می توانید با استفاده از گرامر جدید تمرین کنید. همچنین به این معنی است که شما عبارات جدید را به خاطر می آورید.

10-با مردم صحبت کن:

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری سریع انگلیسی صحبت کردن با افراد دیگر است. وقتی با دیگران صحبت می کنید، باید دستور زبانی را که می دانید تمرین کنید. چه با زبان آموزان دیگر صحبت کنید و چه با زبان مادری، می توانید از آنها بخواهید گرامر شما را تصحیح کنند. متوجه خواهید شد که اکثر مردم حاضرند در حین یادگیری به شما کمک کنند. بهترین آموزشگاه آیلتس در تهران

نتیجه گیری

در این مقاله به برخی از روش های یادگیری زبان انگلیسی پرداخته ایم. بسیاری از این روش ها می توانند به شما در یادگیری سریع و موثر کمک کنند.

بسیاری از دوره های آنلاین رایگان زبان انگلیسی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری شما کمک کند. همچنین می‌توانید آیلتس ExpertTrack ما را بیابید، که نگاهی دقیق به هر بخش از آزمون‌های آیلتس ارائه می‌کند. در یادگیری خود موفق باشید!