اخبار فرهنگیکسب و کار خبر فوری

9 مجموعه تلویزیونی خاطره انگیز برای تماشا از فیلیمو

اگر اکانت فیلیمو دارید این 9 سریال تلویزیونی خاطره انگیز خارجی با کارگردانان محبوب لحظات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. بهترین فیلم های زامبی

1-“Slings & Arrows” (تلویزیون بلوط)

Slings & Arrows” (Acorn TV)

آلیسون شومیکر، RogerEbert.com

من با اطمینان از این که مطمئناً شخص دیگری «Schitt’s Creek» را توصیه خواهد کرد، می‌خواهم یک نقد پیچیده احساسی، به طرز عجیبی آرامش‌بخش و خوش‌بینانه از سرمایه‌داری و تمایل ما به کبوترکردن دیگران را پیشنهاد کنم و مانند «Schitt»، اتفاقاً هم چنین است. کانادایی. «Slings & Arrows» که توسط سوزان کوین، باب مارتین و مارک مک‌کینی از «Superstore’s» ساخته شده است، فراز و نشیب‌های جشنواره تخیلی New Burbage Shakespeare را دنبال می‌کند، یک موسسه فرهنگی که مانند بسیاری دیگر، در تلاش است تا یکپارچگی هنری و ثبات مالی را متعادل کند. اما همچنین بسیار بیشتر از این است. هر یک از سه فصل آن یکی از نمایشنامه های شکسپیر را به عنوان سنگ محک موضوعی خود در نظر می گیرد و به لطف بازی های فوق العاده ای مانند پل گراس، امکان کاوش در غم و اندوه، عاشقانه، بیماری روانی و خیانت را به شیوه ای پایه ای اما بسیار خنده دار فراهم می کند. ، مارتا برنز، لوک کربی و ریچل مک آدامز یک دختر بدجنس. و از طریق Acorn در دسترس است، که همچنین دارای “معجزه های قتل خانم فیشر” است  یکی دیگر از پرخوری های عالی و آرامش بخش در خانه.

2-«آناتومی گری» (نتفلیکس، هولو)

  “Grey’s Anatomy” (Netflix, Hulu)

فیلیانا نگ، سرگرمی امشب

«Grey’s Anatomy» در بهترین حالت تلویزیون راحتی است. این پادزهر عالی برای یک هفته قرنطینه خانگی است: پزشکان جذاب، عاشقانه های آشفته، دوستی های حسادت برانگیز، نقل قول های به یاد ماندنی («مرا انتخاب کن، مرا انتخاب کن، دوستم داشته باش»)، سخنرانی های باشکوه، داستان های نمادین (که سیم LVAD را قطع می کنند. ؟!) و موارد پزشکی کوکی. اپیزودهای 16 فصلی برای نمایش وجود دارد، بنابراین درام بیش از حد کافی برای برانگیختن علایق و پایین نگه داشتن سطح کسالت وجود دارد. چه کسی دوست ندارد مردیث گری را در حالی که زندگی، عشق و کارش را دنبال می کند تماشا کند همه اینها در عین نجات جان ها؟

Sense8″ (Netflix)3-

کارولین سیده، A.V. باشگاه

هیچ زمان بهتری برای تماشای یک سریال علمی تخیلی درباره افرادی در سراسر جهان وجود ندارد که از طریق قدرت ذهن خود به یکدیگر متصل می شوند. «Sense8» با سرعت کم و کند ساخت واقعاً از تماشای بی‌نظیر سود می‌برد. تا قسمت چهارم فرصت دهید تا ببینید آیا کاملاً برای شما کلیک می‌کند یا نه. رفتار کاملاً بدیع از طرف سازندگان «ماتریکس».

4-«زندانی» (آمازون پرایم)

The Prisoner” (Amazon Prime)

جودی برمن، زمان

اکنون که همه ما در حبس خانگی به سر می بریم، زمان عالی برای تماشای «زندانی» است  یک فیلم کلاسیک بریتانیایی متعلق به دهه 60 که پیدا کردنش برای سال ها سخت بود اما در حال حاضر در آمازون پرایم پخش می شود. پاتریک مک گوهان، یکی از خالقان این فیلم، نقش یک مامور مخفی را بازی می‌کند که بلافاصله پس از استعفای خود، در یک شهر تفریحی ساحلی عجیب بیدار می‌شود. به سرعت مشخص می شود که او در این مکان ایده آل اسیر است، هر تلاش او برای فرار توسط روستائیانی که به طرز نگران کننده ای مطیع قدرت هستند، خنثی می شود. نمایش زیبا به نظر می رسد، و بیش از حد کافی اکشن مهیج جاسوسی برای سرگرم کردن شما وجود دارد. اما درخشش واقعی آن در پرسش‌هایی است که درباره آزادی فردی در مقابل قانون اکثریت مطرح می‌کند، که آن را هم به پیشروی درام‌های جاه‌طلبانه فلسفی مانند «توین پیکس» و «پاپ جوان» تبدیل می‌کند و هم غذای ایده‌آلی برای تفکر در لحظه‌ای که خط جدا می‌شود. همکاری جامعه از طرف گروه‌اندیشی خطرناک می‌تواند به‌طور نامطمئنی ضعیف باشد.

5-“شوق خود را مهار کنید” (HBO)

Curb Your Enthusiasm” (HBO)

بانی استایرنبرگ، InsideHook

قطعاً چیزی برای گفتن وجود دارد که شاهد انعکاس مبارزاتمان روی صفحه باشیم، اما در زمان‌های سختی مانند این، من تمایل دارم به سمت کمدی گرایش پیدا کنم تا ذهنم را از چیزها دور کنم. و در دنیایی که احساس می‌کند لحظه به لحظه در حال تغییر است، هیچ چیز آرامش‌بخش‌تر از پوچ بودن مداوم «شوق خود را محدود کنید» نیست. هیچ چیز برای لری دیوید تغییر نمی کند  هیچ رشد شخصی، هیچ درس آموخته ای، فقط یک نمونه خنده دار دیگر از موضع گیری “قاتل اجتماعی” در برابر بیماری های جامعه مانند قهوه با دمای اتاق و افرادی که به جای خندیدن با صدای بلند “LOL” می گویند – و این زیباست، خیلی خوب است.

6-«جو پرا با تو صحبت می‌کند» (شنای بزرگسالان، هولو)

Joe Pera Talks With You” (Adult Swim, Hulu)

اریک آدامز، A.V. باشگاه

این زمان ها نیاز به حضور آرام در رژیم غذایی سرگرمی شما دارد. این زمان‌ها به کسی مانند جو پرا نیاز دارند  یا کسی که او در کابل اصلی بازی می‌کند: جو پرا، یک معلم کر مدرسه راهنمایی بسیار ملایم و فونت بی‌پایانی از دانش عملی. «جو پرا با تو صحبت می‌کند» خود را به عنوان یک برنامه اطلاعاتی معرفی می‌کند، اما مانند استندآپ آرام پرا، مناطق مورد علاقه او صبحانه، باغبانی، جنگ‌های موش‌های صحرایی آلبرتا، کانادا  اغلب نقطه شروع هستند. برای پر پیچ و خم‌های زندگی شهری کوچک و توانایی ستاره در حفاری به یک جوک کاملاً گفته شده و نوشته شده. وقتی چیزهای پیش پا افتاده زندگی شبیه یک فیلم ترسناک به نظر می رسند، به مردی مراجعه کنید که خرید مواد غذایی را به عنوان یک نمایش تماشایی غوطه ور در نظر می گیرد  و نمایشی که این دیدگاه را ارائه می دهد.

7-“به سلامتی” (Netflix، Hulu، CBS All Access)

Cheers” (Netflix, Hulu, CBS All Access)

ژان بنتلی، کار آزاد

حتی اگر در حال حاضر از نظر فیزیکی نمی توانید جایی بروید، همچنان می توانید به جایی بروید که همه نام شما را می دانند. به عنوان یک هزاره که برای اولین بار در سریال کار می کند (متاسفم که این مدت طولانی شد!)، نمی توانم به هیچ چیز آرامش بخش تر از دیدن این گروه از چهره های آشنا در اتاق نشیمن خود فکر کنم که در حال انزوا هستم. دیدن اینکه کدام خط داستانی خوب است اجراها همه خوب هستند و کدام خط داستانی نه، بسیار جذاب است، اما به طور کلی احساس می کنم واقعا خوش شانس هستم که می توانم چیزی به این افسانه را با چشمانی تازه تماشا کنم، در حالی که به تنهایی در کنار هم هستم.

8-“پایان خوش” (هولو)

Happy Endings” (Hulu)

هانتر اینگرام، ویلمینگتون استارنیوز

مسلماً، من اغلب کمدی دیرهنگام و عالی ABC را زیاد می‌خوانم. اما با دور شدن از ویروس کرونا و هجوم اخبار، گذراندن سه فصل با مکس، پنی، جین، براد، الکس و دیوید این روزها کمی سخت‌تر شده است. اگر مجبور شوم با هر گروه دوست خیالی خود را قرنطینه کنم، این مهمانی شش نفره خواهد بود. بهترین فیلم علمی تخیلی

9-بیسبال کن برنز (PBS)

Ken Burns’ Baseball” (PBS)

برایان تالریکو، RogerEbert.com/Vulture

حتی قبل از اینکه خود کن برنز اعلام کند که مستندهای عظیم او در مورد تاریخ ورزش آمریکا قرار است به صورت رایگان در PBS در دسترس باشد، برای آن دسته از ما که از ماه های بدون ورزش وحشت داریم، انتخابی منطقی به نظر می رسید. بیایید صادق باشیم، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا کسی دوباره بیسبال بازی کند، که به این معنی است که شما به اندازه کافی از این تاریخچه جامع 18.5 ساعته بازی دارید.