اخبار جامعه

انهدام کارگاه خانگی تولید شیشه در جنوب‌غرب تهران

پنجمین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار نفر که در یک منزل مسکونی کارگاه تولید شیشه راه اندازی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی در گفت و گو با خبر فوری، وی گفت: چندی پیش بر اساس گزارشات پلیس مشخص شد فردی به همراه چند نفر از همدستانش در منزل شخصی خود کارگاه تولید مواد مخدر شیشه صنعتی راه اندازی کرده اند که گزارش واصله به پلیس و تحقیقات اولیه انجام شد. درست بود دیدند

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری این فرد انجام شده است، گفت: مامور که چندین بار به منزل مراجعه کرده و پاسخی دریافت نکرده بود، در نهایت در عملیاتی با مجوز قضایی وارد منزل شد. چهار متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

لطیفی با اشاره به بازرسی از محل فعالیت این افراد گفت: ماموران در بازرسی متوجه شدند این افراد شش دوربین مخفی و بسیار کوچک در منازل و کوچه های مختلف برای کنترل تردد قرار داده اند. کوچه.نظر داشته باشید. آنها در روز دستگیری سعی کردند با نگاه به پلیس از باز کردن در خودداری کنند اما در جستجوی پلیس ناکام ماندند و قبل از فرار دستگیر شدند.

رئیس پنجم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این کارگاه در شهرک ولیعصر بود، گفت: ماموران در بازرسی از این کارگاه خانگی تولید مواد مخدر شیشه حدود پنج کیلوگرم و حدود 800 گرم مواد مخدر شیشه صنعتی کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه چهار متهم که همگی حدودا 40 ساله هستند در بازجویی های به عمل آمده به جرایم ارتکابی اعتراف کردند، راهی دادگاه شدند.

انتهای پیام/