اخبار سلامت

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست ؟ نکات مهم قبل از خرید

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست ؟ نکات مهم قبل از خرید

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد بدن است که مورد توجه کلینیک های ایرانی قرار گرفته است و با کاربرد های بسیار بالای خود توانسته جز محبوب ترین و جذاب ترین دستگاه لیزر مو انتخاب شود. اگر قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را دارید همراه من باشید.

5 نکته قبل از خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

نکات گفته شده به صورت کاملا تجربی بوده و بعد از چندین سال کار با شرکت های تجهیزات و زیبایی به دست آورده شده و قطعا این تجربیات به شما برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کمک بسزایی خواهد کرد.

انتخاب شرکت مناسب و معتبر

در خرید دستگاه لیزر الکساندرایت یا هر دستگاه زیبایی دیگر مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه نمایید انتخاب یک شرکت معتبر است که رضایت بالایی را به دست آورده باشد. طبق تجربیات شخصی و فعالیت با شرکت های مختلف در ایران، تنها شرکتی که می‌تواند دستگاه لیزر الکساندرایت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد شرکت «آرنا گستر» است. واقعیت این است آرنا گستر با قیمت بسیار کمتری نسبت با سایر رقبای خود و کیفیت اصلی لیزر الکساندرایت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در واقع در حین خرید با اطمینال کامل می‌توانید دستگاه لیزر الکساندرایت را از شرکت تجهیزات پزشکی آرنا گستر خریداری نمایید و به صورت مادام العمر از گارانتی و پشتیبانی این شرکت استفاده کنید.

لیزر الکساندرایت را طبق نیاز خود خریداری کنید

تنها کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت فقط لیزر موهای زائد نیست ! بله درست توجه شدید این دستگاه کاربرد های بسیار فراوانی دارد برای پاکسازی پوست، تغییر رنگ پوست، جوانسازی پوست، درمان رگ‌ های عنکبوتی، پاک کردن تتو، رفع ضایعات عروقی، درمان لکه‌ ها و کک مک پوستی، درمان خال های گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس اگر فقط به دنبال لیزر موهای زائد هستید این دستگاه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم و می‌توانید از دیگر دستگاه لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر دایود یا دستگاه SHR را خریداری کنید.

گارانتی و اصالت دستگاه لیزر

قطعا با توجه به هزینه زیادی که بابت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دارید باید شرایط ضمانت و گارانتی محصول را در نظر بگیرید، در غیر این صورت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت از هر شرکتی که دارای شرایط مطلوب نیست را انتخاب نکنید. اما سوالی که به وجود می‌آید گارانتی و اصالت دستگاه در چه شرایطی باشد بهتر است ؟

دستگاه لیزر الکساندرایت باید 2 تا 5 سال گارانتی و ضمانت را داشته باشد که شرکت آرنا گستر این شرایط مهم را برای شما فراهم می‌کند.

آموزش کار با دستگاه لیزر الکساندرایت

قبل از خرید دستگاه حتما از شرکت مربوطه بپرسید که آیا بعد از خرید آموزش کار با دستگاه لیزر را به صورت کامل، دقیق و جزئی را به شما آموزش می‌دهند ؟ متاسفانه برخی شرکت های تجهیزات پزشکی از این موضوع فراری هستند و این مورد را در اولویت خود قرار نمی‌دهند.

به دلیل اینکه کار با دستگاه های لیزر موهای زائد بسیار حساس و تخصصی است، نیازمند این هستید که به صورت دوره ای آموزش ببینید.

امکان داشتن قرارداد خرید دستگاه لیزر

نکته آخری که باید به آن توجه کنید برخی شرکت های تجهیزات پزشکی صرفا یک فاکتور ساده دستی را برای شما صادر می‌کنند که این کار اشتباه است. حتما سعی کنید با شرکت مد نظر برای خرید لیزر الکساندرایت قرارداد ببندید تا در پروسه خرید و تحویل برایتان مشکل و دردسری ایجاد نشود.

منبع: https://jamejamonline.ir